Kako bi high street brend danas bio uspješan na svjetskom tržištu on mora ponuditi puno više od svoje redovne ponude. Redoviti editorijali, učestalo lansiranje noviteta, video uratci, drugačiji Instagram profil i postavljanje trendova među prvima samo su neki od primjera.
Populanost brenda Oysho, grupacije Inditex, polako je rasla među Hrvaticama. Iako je na samom početku prizivao u shopping svojim kupaćim kostimima pa udobnom odjećom za sport, Oysho je s vremenom počeo sve više proširivati i svoj odjel za casual odjeću. Ako sada posjetite njegovu službenu stranicu, pronaći ćete sve od upečatljivih ljetnih haljina do kombinezona, trendi cipela kao što su espadrile ili natikače u boji na petu, a tu su i palazzo hlače, velike i clutch pletene torbe te još mnoštvo modela koji su na listi većine žena za ljeto 2017.
I ne radi se samo o casual komadima za plažu. Iako su oni u većini zamišljeni za opuštene ljetne prigode, ovdje ćete pronaći i elegantne sandale ili primjerice cvjetnu haljinu za ljetnu svečanost, zatim bluze i hlače za poslovne prigode, pa i upečatljive naušnice.
Oysho tako postaje brend koji je puno više od modnog imena za plažu te se približava svojoj konkurenciji. Zavirite u njegovu high street ponudu u nastavku i uvjerite se zašto će upravo o biti najpoželjniji brend ovog ljeta: