Zaštitno lice nove H&M Divided kolekcije za nadolazeću jesen je britanska kantautorica i dobitnica nagrade Grammy, Foxes. Kampanja je snimljena u Los Angelesu, a Foxes nosi cool kombinacije komada koje ćemo željeti i u novoj sezoni: bomber jakne, sveučilišne majice, majice sa sloganom, mini suknje etno printa i bootcut traperice.
Kolekcija će biti dostupna od sredine srpnja u odabranim H&M prodavaonicama diljem svijeta, kao i online, što znači da će komadi pogodni za ljeto poput mini suknji i šorca moći biti hit i na ljetnim festivalima diljem obale budući da je stil Britanke koji komunicira u kolekciji svojstven tome. “Bilo je jako zabavno na snimanju H&M-ove kampanje. Odjeća ima tone karaktera, što znači da se stvarno može poigrati izgledom i najbolja je stvar u tome što sam to sve ja”, kaže Foxes.
To je razigrana mješavina koja omogućuje eksperimentiranje osobnim stilom, kao što je obični čipkasti top boje senfa, dugi, crni mekani pleteni kardigan bez rukava ili kratke hlače etno printa. Modni dodaci bitni su za izgled, osobito šeširi širokog oboda i platforma čizme sa širokom i visokom petom, a cijelu kolekciju možete pogledati u nastavku.
“Foxes ima savršen stil za ovu kampanju – njezin ležeran izgled je tako inspirativan. Radi se o kombinaciji zabavnih artikala koji se mogu nositi zajedno na toliko različitih načina” kaže Pernilla Wohlfahrt, H&M-ova Voditeljica dizajna.
Foto: H&M