Suvremena moda Hippy Gardena na vrlo tradicionalan način prikazuje kolekciju „Simply Woman“. Kolekcija obiluje dugim haljinama izrađenim od materijala koji iz ženske siluete izvlači ono najljepše, a lepršave resice i čipka u pastelnim bojama pudera i zemljanim tonovima upotpunjuju doživljaj decentne elegancije. Kreacije odlikuju nježni i smireni, ali upadljivi detalji, a sve zajedno ocrtava snažan rukopis i razrađenost do zadnjeg detalja. Povodom prikazivanja nove kolekcije snimljena je i kampanja koja predstavlja samo jedan segment iste.
Kampanja je snimana na pitoresknim lokacijama općine Krašić koje su poslužile kao idealno romantično okruženje, dok je crkva Svetog Mihovila i Ane pridonijela dramatičnosti cijele kolekcije. Snimljena kampanja je rezultat fascinacije društvenim fenomenom identiteta, njegove korelacije nezaobilaznom tradicijom na koju se nadovezuje suvremena modna, vrlo privlačna estetika romantizma. Uvod je to u priču koju nam je za nadolazeću sezonu priredio Hippy Garden, a koja će se nastaviti na velikoj reviji zakazanoj u petak, 13.svibnja. Revija će biti održana u remek-djelu moderne arhitekture, Francuskom paviljonu, koji je rad slavnih Roberta Camelota i Jacquesa & Paula Herbéa.
Zaštitno lice kampanje je Lucija Slivar, a fotografije potpisuje Šime Eškinja.