Nekima omiljene, a nekima najružniji komad obuće na svijetu uz bok s Crocsicama, UGGsice ove godine izgleda rade na cool imidžu i povratku barem dijela slave koju su imale nekoliko sezona unazad. Brend je prvo za kampanju angažirao Rosie Huntington-Whiteley te tako predstavio nove i poboljšane čizmice UGG Classic II – otpornije na vodu i nečistoće. Zatim su za snimanje kampanje uposlili, ni manje ni više, nego Alexu Chung da prezentira svoju kreativnu viziju.
S novom sezonom stižu i neke nove boje, konkretno Classic II modela Mini i Short. Nama je najviše za oko zapela Stormy Grey, topla nijansa tamnosive koja se kombinira sa smeđim ušivenim logom i potplatom.
Kada je popularnost UGGsica počela malo jenjavati, brže bolje je predstavljen niski Mini model s kojim su se još malo održavali na površini. Danas njega guraju u prvi plan i najčešći je gost svih editoriala zbog čega je i dobio ovu pravu zimsku boju. Classic Short uvjerljivo su najprodavanije čizme, stoga svake godine možemo vidjeti barem jednu novu boju unutar linije. Sve boje možete istražiti na službenoj UGG stranici.
Foto: @uggineurope