Novi brend satova osvaja Instagram

Novi brend satova osvaja Instagram

Zahvaljujući nekim stylish brendovima, sat je već odavno dobio status poželjnog modnog dodatka. Veliku ulogu u populariziranju satova imao je Daniel Wellington, švedski brend koji se svojevremeno mogao vidjeti na rukama svih modnih blogerica – njegov prepoznatljivi prugasti remen te pojednostavljeno metalno tanko kućište većeg promjera postavili su standarde u modernom dizajnu satova, nakon čega su razvili nebrojeno mnogo modela.

Ove godine, popularni brend lansirao je sestrinsku tvrtku nazvanu Nicole Vienna i čiji modeli satova već osvajaju publiku. Dok Daniel Wellington u svojoj ponudi ima samo kožno i platneno remenje u kombinaciji s bijelim licem samog sata (u zlatnom ili srebrnom kućištu), Nicole Vienna njegova je suprotnost. Zasad samo s crnim naličjem, daje odabir između dvije različite metalne narukvice (mrežasta i s karikama) i tri boje (crna, zlatna i srebrna). Brojčanik je klasičan i elegantan, u boji kućišta, a posebna karakteristika je crna pozadina s mramornim uzorkom.

Zbog jednostavnog, a opet zanimljivog dizajna može postati dijelom svake modne kombinacije i bezvremensko je riješenje u pitanjima modnih dodataka. Satovi su u srednjem cjenovnom rangu, od 130 do 150 dolara, a brend ima besplatnu dostavu diljem svijeta. Sve modele pogledajte na njihovoj službenoj stranici.

Učitati još
Zatvori