Osnivač švedskog brenda Daniel Wellington, Filip Tysander, nije ni slutio kakav će trend pokrenuti kada je 2006. lansirao svoje satove. Pristupačni cijenom, privlačni izgledom i s odličnom marketinškom strategijom, u trenu su ih nosili apsolutno svi trendseteri i to na društvenim mrežama bilježili. S popularnošću Daniela Wellingtona rasli su i drugi brendovi vrlo slične estetike, a među njima i nizozemski CLUSE, pokrenut 2013. godine.
Negin Mirsalehi dizajnirala sat za CLUSE
Danas imaju preko 700 tisuća pratitelja i vrlo su jaka sila što se modnih dodataka tiče. Posljednja suradnja, pak, izazvala je pravu pomamu među obožavateljima. Naime, poznata blogerica Negin Mirsalehi dizajnirala je model sata za CLUSE koji se već rasprodao i trenutno za njega postoji lista čekanja.
Zašto je tako poželjan odmah je jasno. Sat dolazi u privlačnoj kutiji s dva različita remena koja možete mijenjati kad god poželite. Jedan je remen od trenutno najpopularnijeg materijala, baršuna, a drugi je klasičniji, od mrežastog metala. I dijele kombinaciju ružičasto-zlatne boje kojoj popularnost ne jenjava ni ove zimske sezone. I uz to sve, dolazi upakiran u odličnu poklon-kutiju, a njegova je glasnogovornica mnogima najdraža Negin, čijoj je vojsci obožavatelja sat odmah bio na radaru.
Iako je sat trenutačno rasprodan, na službenoj se stranici možete upisati na listu čekanja za gift box po cijeni od 109,95 € i naručiti ga na vašu adresu. CLUSE besplatno dostavlja u Hrvatsku.
Foto: Instagram, CLUSE