Poznat po težnji da zadovolji stalnu potrebu žene da se modno izrazi, Mihano Momosa ovog puta nadopunjuje svoju prepoznatljivu liniju proizvoda nakitom. Njime se nedvosmisleno izražava privrženost izvornoj filozofiji modne kuće koja se pored jednostavnosti i elegancije, prije svega ogleda u prepoznatljivosti.
Nakon uspjeha s linijom Olya torbica, kolekcija nakita simbolično nazvana I do predstavlja namjeru dizajnera da zaokruži svoju ponudu modnih dodataka. Ostavljajuci mogućnost personaliziranja naušnica ispisivanjem vlastitih poruka njegujući modni imperativ – individualizam, istovremeno uvažava suvremene modne tendencije.
Vanja Milićević nosi prepoznatljivi nakit
Izrađeni od najkvalitetnijeg kirurškog nehrđajućeg čelika, naušnice i prsten obilježeni su znakom Mihano Momosa koji je vremenom postao prepoznatljivi simbol ženstvenosti. Kolekcija nakita je limitirana i njen izlazak je najavljen za rujan 2017. Glavno lice mini kampanje je poznata blogerica Vanja Milićević, koja se senzibilitetom savršeno podudara s brendom.
Tako linijom nakita Mihano Momosa porucuje I do – svemu što osobu čini sretnom, ma što to bilo! Više na službenoj stranici.