Ako ste poput nas, barem nekoliko puta tjedno zastat ćete ispred vlastitog ormara i postaviti si ono svima nam dobro poznato pitanje: Što danas odjenuti za posao, kavu, faks ili bilo koju drugu obavezu koja vas u tom danu očekuje.
Odgovor na to pitanje ne dolazi lako i u sekundi, već naprotiv, sve više padate u očaj, gledajući gomilu robe pred sobom koju nemate volje odjenuti, niti inspiracije za kombinirati u smisleni styling u kojem ćete izgledati i osjećati se dobro.
Problematika je to s kojom se svakog dana identificira sve više žena, a ‘nemam što za obući‘ postaje redovita tema kava s prijateljicama, koje se univerzalno slažu oko toga kako usprkos punom ormaru doista nemaju što za odjenuti i da pod hitno moraju u shopping.
No, je li gomilanje odjeće doista rješenje? Koliko su impulzivne kupovine dobra stvar? I kakvu ulogu u svemu tome igra naš lifestyle, koji svakog dana postaje sve brži i luđi? Pitanja su to koja dovode do same srži problema: nemamo vremena za same sebe, barem ne u mjeri u kojoj bismo to voljele, ne kupujemo planski i racionalno, a naposljetku smo nezadovoljne ne samo svojom garderobom, već i svojim stilom kojim se predstavljamo na van.
Style&Wings nam pomaže pronaći svoje modno ‘ja’
Kako doskočiti tome, pitale smo se već nebrojeno puta, ističući unutar redakcije kako bi bilo odlično da postoji netko tko bi sve vezano uz naš imidž jednostavno odradio umjesto nas. Želje su nam ove sezone i službeno uslišane, otkako smo se imale priliku upoznati s Anom Matutinović i Tanjom Cerinski Štimac, dvije prijateljice, a danas i poslovne partnerice u projektu Style&Wings. Riječ je o firmi za razvoj personaliziranog stila, koja svoje usluge nudi ‘običnim ženama’ poput nas, kroz organizaciju ormara, kupovinu sa stilistom i uslugu stiliziranja, kao i poslovnim klijentima kojima Style&Wings pruža usluge za profesionalni odabir kolekcija i njihovu vizualnu prezentaciju unutar prodajnih prostora, usluge stiliziranja modnih kampanja i/ili potpuni razvoj modnog brenda na tržištu.
No, krenimo redom, zanimalo nas je tko su zapravo Ana i Tanja, koje smo upoznale kao suosnivačice Style&Wingsa.
“Prvenstveno smo dvije prijateljice, a odnedavno i poslovne partnerice. Jedna je zaljubljena u modu, a druga u razvoj projekata i organizaciju, nadopunjujemo se na najbolji mogući način.”
Ana dolazi iz modnog svijeta i dugi niz godina radila je fashion buying, merchandising i razvoj modnih brendova na našim prostorima: „Budući da sam radila za različite renomirane brendove, imala sam priliku učiti od najboljih i pretočiti stečeno iskustvo u vlastitu firmu.“
Tanja s druge strane dolazi iz industrije visokog obrazovanja, gdje je dugo godina radila u prodaji, marketingu i upravljanju projektima: „Na mojoj prethodnoj funkciji, konstantno sam bila okružena uspješnim i motiviranim poslovnim ljudima, što je uvelike doprinijelo mom samopouzdanju i ohrabrilo me pokrenuti svoj vlastiti biznis.“
Zaposlene žene kao inspiracija za pokretanje biznisa
Anu i Tanju morale smo upitati jesu li im žene poput nas, one koje bi svakog jutra voljele vidjeti složenu kombinaciju u koju će samo uskočiti i započeti radni dan, bile inspiracija za pokretanje biznisa?
“Dobro ste rekli, upravo je ovaj učestali problem, odnosno potreba, ono što je cijelu našu ideju oko profesionalne pomoći dovelo do brze realizacije. Puno puta smo i same čule kako se žene žale da nemaju što obući, čak i nakon odrađenog shoppinga. Možda je i količina odjeće u ormaru krivac zašto nam je to toliko teško. Ali ono što je činjenica je da nemaju sve žene i muškarci urođeni osjećaj za stil, ili ideju kako uskladiti nešto novo i zanimljivije. Ako se oblačimo jednolično i stalno vraćamo istim kombinacijama, naravno da nam to brzo dosadi”, zaključuju Ana i Tanja.
Kao tvrtka, Style&Wings je svoje poslovanje podijelila u dvije odvojene cjeline, a dok se jedna tiče poslovnih, druga se tiče privatnih klijenata, odnosno klijentica poput nas.
“Nakon što nam se klijent javi, prvi korak je ispunjavanje obrasca iz kojeg saznajemo inicijalne informacije o klijentu. Nakon toga slijedi razgovor (telefonom ili osobno) nakon kojeg nam je jasno što klijent želi (ciljevi), koje su mu najveće potrebe, odnosno u kojim područjima mu/joj treba najviše pomoći”, otkrivaju Ana i Tanja.
Ako se odlučite za njihove usluge, zanimat će vas procesi koji slijede, a objašnjeni su u nastavku.
Kupovina sa stilistom
“Nakon što definiramo budžet i tip dućana u koji vodimo klijenta, radimo personalizirani akcijski plan. Zajedno odlazimo u shopping i preporučujemo sve odjevne komade i kombinacije za koje vjerujemo da će zadovoljiti klijentove potrebe i biti u skladu s građom tijela. Ključan benefit je klijentovo pozitivno iznenađenje kombinacijama koje sam/a možda ne bi nikada probao/la. Naše profesionalno iskustvo ulit će vam samopouzdanje u odabir odjeće koja vam najviše pristaje.”
Personalizirani lookbook
“Nakon shoppinga, slijedi izrada personaliziranog lookbooka u kojem sumiramo konkretne i personalizirane savjete za razvoj stila sukladno klijentovoj građi tijela i životnim navikama. Također, uključujemo fotografije najboljih „to-go“ kombinacija koje smo zajedno odabrali, uz smjernice za dodatno upotpunjavanje lookova.”
Stilska organizacija ormara
“Ako se klijent odlučio za organizaciju ormara, nakon uvodnog obrasca i razgovora, dogovaramo termin kada dolazimo u njegov/njezin dom te šaljemo upute za pripremu garderobe kako bismo bili što efikasniji kada dođemo kod klijenta.”
Vaš ormar
“Sustavno prolazimo kroz ormar i pomažemo klijentu odvojiti odjeću koja mu više ne služi te ono bitnije – stiliziramo komade koje do sada nisu znali nositi. Tijekom cijelog procesa, educiramo klijenta ključnim savjetima o tome što najbolje pristaje njegovu/njezinu tipu tijela. Fotografiramo nove modne kombinacije, koje će kasnije biti odličan podsjetnik za spremne „to-go“ kombinacije.”
Personalizirani lookbook
“Nakon što smo prošli ormar, šaljemo personalizirani lookbook sa stiliziranim novim kombinacijama, uključujući listu preporučenih novih odjevnih komada koji će upotpuniti željene modne kombinacije, odnosno točan popis ključnih komada koji svaki moderan i svestran ormar mora imati.
Najveća vrijednost za klijenta je naravno paket usluga organizacije ormara i shoppinga sa stilistom (STYLE EVOLUTION paket), budući da u tom slučaju nakon reorganizacije ormara, upotpunjujemo garderobu ciljanim shoppingom.”
Capsule garderoba i dalje je zakon
O modelu capsule garderobe slušamo i čitamo već godinama, a da nije toliko učinkovit, zasigurno ne bi bio hit ovoliko dugo. Na njegove temelje oslanjaju se i Ana i Tanja, koje ističu koliko je bitno izgraditi dobre temelje za kvalitetnu garderobu:
“Većina ljudi gubi vrijeme i živcira se ujutro ispred ormara smišljajući nove kombinacije. Puno je lakše i brže odjenuti se ako znamo točno što nam stoji te ako imamo spremne bazične komade i kvalitetne modne dodatke koje možemo kombinirati u različitim outfitima.
Ono što je uvijek naš savjet je količinski manje odjeće u ormaru, ali da je kvalitetna, ne nužno high end brendova, jer i u svima nama dostupnim high street brendovima možemo naći komade koji su i kvalitetni i bezvremenski. Samim time ujutro imamo manji, ali puno bolji izbor. Također, uredno složen ormar, podijeljen po kategorijama je nužan za brže i efikasnije slaganje kombinacija.”
Klasika vs. trendovi
Inzistirati li na klasici u odijevanju i klasičnim/bezvremenskim komadima? Ili se možemo zaigrati i s modnim trendovima? Evo što misle Ana i Tanja:
“Jednostavnost, pročišćene linije i monokromatske boje pomažu u ostvarenju balansa u kombiniranju trendova i zadržavanju autentičnosti vlastitog stila. Trendovi su sklizak teren, i često ih želimo pratiti, ali ne smijemo pod svaku cijenu stavljati na sebe nešto samo zato jer je u trendu, a nikako nam ne stoji.”
Tajna savršene poslovne garderobe
Osnivačice Style&Wingsa procijenile su da će poslovne žene potencijalno prve zatražiti konkretnu profesionalnu pomoć, budući da i same znaju koliko neki rezultat može biti bolji ako osoba zna što radi.
Ono što je sigurno, poslovne žene nemaju vremena provoditi sate ispred ogledala ili pratiti sve najnovije trendove i dolazak novih kolekcija.
Anu i Tanju upitale smo kako one zamišljaju savršenu poslovnu garderobu:
“Ormar suvremene poslovne žene u startu je skupa investicija, ali ako se temeljni komadi dobro odaberu, svake godine se može samo nadopunjavati s nekoliko sezonskih trendi komada.
Dobra poslovna haljina više ne mora biti u nekoj neutralnoj boji već svoj stil možete izraziti nekom jačom bojom, a ukoliko je pogođen model, haljina vam može biti dobitna kombinacija u uredskom poslovnom okruženju, ali i neplaniranoj poslovnoj večeri. Dobrim odijelom možemo stvarati više dobitnih kombinacija, odnosno pojedinačno kombinirati sako s drugim komadima poput suknje ili traperica. Ostali ključni komadi u ormaru suvremene poslovne žene uključuju: bluze i košulje u jednoj boji, ali i sa uzorkom, dobre traperice, klasičan baloner i kaput, salonke te dobre čizme.
Postoje određena pravila koja moramo slijediti u poslovnom oblačenju, a koja se naravno i razlikuju od kompanije do kompanije. No, bez obzira na ograničenja u poslovnom stilu, ono što on svakako ne bi trebao biti je – dosadan.”
Novosti iz Style&Wings svijeta pratiti možete na njihovom webu i na Instagramu.
Foto: Style&Wings