Kada govorimo o ikoničnim modnim adresama grada Pariza, nemoguće je ne spomenuti 31 rue Cambon. Adresa je to koju je, kao i cijelu rue Cambon, proslavila modna kuća Chanel koja je ondje davnih dana podignula svoj dom. Ovog studenog, slavna modna ulica dobila je novi Chanel butik, i to na broju 19, gdje je kuća Chanel obnovila i transformirala čak tri povijesne zgrade kako bi stvorila univerzalni prostor koji se proteže na impresivnih 1.000 metara kvadratnih i donosi čitav Chanelov svijet: ready-to-wear kolekcije, modne dodatke, satove i luksuzni nakit, parfeme i beauty linije.
Projekt transformacije ovog zdanja počeo je 2016. godine, a dizajn potpisuje renomirani arhitekt s njujorškom adresom Peter Marino, koji je izveo pravi arhitektonski, tehnički i umjetnički pothvat, smješten na tri ulice: rue Saint-Honoré, rue Duphot i rue Cambon.
Priča o 31 rue Cambon oduvijek je bila magična. Zgradu na toj adresi Gabrielle Chanel kupila je davne 1918. godine i to je ujedno bila njena prva akvizicija. Na zgradi su vrlo brzo započeti radovi, a uz pomoć stručnjaka, Coco ju je uredila po svom ukusu. Kao obožavateljici moderne i grafičke arhitekture, Art Deco stil bio joj je prirodan izbor za uređenje, i to u trenutku kada je Art Deco tek počinjao cvjetati u svijetu. U Art Deco stilu uređeno je i kultno zrcalno stubište koje vodi do Chanelova haute couture salona, a niz koje su modeli inače defilirali na Gabrielleinim revijama. Nakon salona visoke mode na prvom katu, slijedio je drugi kat koji je bio privatni apartman dizajnerice, studio na trećem katu i Haute Couture atelijeri na četvrtom i petom… 31 rue Cambon od tada do danas bio je i ostao epicentar Chanel svijeta, a ovo mitsko mjesto i broj 31 postali su sinonim za luksuz i francuski stil.
Novi Chanel butik – 19 rue Cambon
U želji da kupcima današnjice ponude jedinstveno iskustvo, Chanel se širi i otvara ovaj novi butik, koji se proteže od prizemlja do četvrtog kata. Pri preuređenju, pazilo se na svaki detalj, maksimalno poštujući povijesnu arhitekturu, a arhitekt je u ovom projektu htio sačuvati tipičan pariški stil, kako bi zgrada mogla pričati svoju priču, jednako kao što Chanel priča svoju. Cijeli prostor okupan je prirodnim svjetlom, te dodatno naglašen bojama kao što su bijela i različite nijanse bež boje, popraćene crnom, zlatnom i metalik tonovima. Vapnenac, štuko, svijetli parket, khaki drveni podovi, lakirane zlatne površine, metalik tkanine, kombinacije tepiha… Krajnji efekt je grafički i čist, dodatno naglašen luksuznim materijalima.
U prizemlju novog Chanel butika pronaći se mogu cipele, kožne torbice i kolekcije asesoara, ali i Beauty Space, dom svih Chanel parfema, make upa i linija za njegu kože. Tu je zatim stubište koje vodi do katova i intimnije atmosfere. Prvi kat proteže se na terasu koja gleda na vrt i pruža mir usred gradske vreve. Ovdje se mogu otkrivati i isprobavati torbe, mali kožni dodaci, nakit, satovi i drugi asesoari poput marama i sunčanih naočala kuće Chanel. Preostala tri kata posvećena su modi; drugi kat donosi Ready-to-Wear, Cruise, Métiers d’art, COCO NEIGE i CHANEL’s COCO BEACH kolekcije, a pogled s njega puca na ikonični Tuileries Gardens. Treći i četvrti kat naposljetku su rezervirani za kupce i privatne probe.
Budući da je umjetnost bila toliko bitna za Coco Chanel, prostor je pun umjetnina suvremenih umjetnika, pa se ondje može vidjeti ukupno 28 umjetničkih djela 20 različitih umjetnika. Sve u svemu, Chanel ćemo od sada pamtiti i po još jednoj kultnoj pariškoj adresi – 19 rue Cambon, koja je okupila sve vrijednosti kuće Chanel na jednome mjestu, one koje je zadala Coco i one koje je dodatno zapečatio Karl Lagerfeld, pružajući svojim obožavateljima jedinstveno iskustvo za sva osjetila.
Foto: Chanel