Dvije prijateljice Karlie Kloss i Jourdan Dunn udružile su snage u novoj modnoj kampanji brenda Lui Jo, kojim se predstavlja kolekcija za proljeće/ljeto. Kampanja pod kreativnim nazivom #Viceversa promiče ženstvenost i glamur spojene u jedinstvenu cjelinu te naglašava kako svaka žena može biti istinska zvijezda zahvaljujući stilu i modnom izričaju zavijenom u glamuroznu Liu Jo kolekciju.
Liu Jo uspijeva prikazati iskreno žensko prijateljstvo između dva supermodela, a vizuali pokazuju kako postoje različiti načini i posebni osjećaji koji se razvijaju prilikom nošenja nove kolekcije. #Viceversa je zapravo sinonim za istinsku poruku koja pruža autentičan doživljaj branda. Liu Jo svakoj ženi daje mogućnost da se osjeća jedinstvenom i glamuroznom – sveobuhvatna, svestrana i prilagodljiva – kolekcija dizajnirana kako bi naglasila ljepotu i svakoj ženi dala osjećaj snage i seksipila.
Kako bi utjelovio bit kampanje, australski fotograf Chris Colls odabrao je dvije šarmantne zvijezde, karakterno različite, ali istovremeno prekrasne žene – Karlie Kloss i Jourdan Dunn.
Kampanja je jednostavna, jasna i pozitivna te dominiraju karakteri dvaju modela. Predivna Karlie odlično nosi traper kombinacije, dok Jourdan donosi istinski glam look, a idiličan spoj boja i monokromatskih uzoraka odlično naglašavaju najbolje od kolekcije. Uživanje u Liu Jo Denim svijetu je zajamčeno!
Foto: Liu Jo