Popularna američka serija Seinfeld, koju možete gledati na Netflix platformi, obilježila je posljednju eru prošlog vijeka. You either love it or hate it, but you love it. Glavni lik i stand up komičar Jerry Seinfeld hvata se u koštac sa životnim problemima na dnevnom nivou, a u pomoć mu povremeno priskaču njegovi ekscentrični prijatelji.
Devedesete godine obilježile su kultne sitkom serije koje se danas uveliko repriziraju i naš su vječiti comfort tv sadržaj. Iako je moda devedesetih također vrlo prisutna dan-danas (i vrlo aktualna), dajemo vam priliku da vidite kako bi Jerry izgledao kao suvremena hypebeast ikona. Nama se sviđa.
Američki brend Kith trenutno je jedan od vodećih streetwear brendova na svijetu, a počeo je raditi 2011. kao retail store. Zvijezda njihove Fall ’22 kampanje koja je objavljena danas je glumac i stand up komičar Jerry Seinfeld.
Od momenta kada je izašla, ova kampanja podijeljena je nebrojeno puta i možemo slobodno zaključiti kako je jedna od najfresh stvari trenutno na internetu, što je jako teško jer su svjetski brendovi krenuli vrlo agresivno u promociju ovog rujna.
Jerry se našao pred objektivom Mark Seliger-a, a outfiti koje nosi su pravi mali omage hypebeast eri. Na slikama ga možemo vidjeti u popularnim cipelama, a kroz kampanju dominiraju i cvjetni motivi. Kada je obuća u pitanju, classic Air Force 1 model i Jerry Seinfeld su po nama perfect match.
Kolekcija će biti dostupna od ovog petka u svim Kith trgovinama, kao i online
Foto: Instagram, @Kith