Igra materijala i forme u novoj kampanji Ana Marie Ricov

Igra materijala i forme u novoj
kampanji Ana Marie Ricov

AMR kampanja (2)

Njena kolekcija za proljeće/ljeto 2016. dobila je priznanje modne kritike i publike prilikom predstavljanja prošle jeseni, a poznata dizajnerica Ana Maria Ricov još jednom nas je podsjetila na odlične modele iz spomenute linije, i to kampanjom čiji vizuali prate ovu modnu priču za toplije dane.

Lajtmotiv kolekcije, koja je nedavno stigla u prodaju, intrigantna je igra materijala i forme, namijenjena ženama kojima je bitan osjećaj slobode i nesputanosti. Prepoznatljivu estetiku u kampanji nosi Iva Gjopar, a fotografiju vizuala potpisuje Jure Perišić.

AMR kampanja (3)

„Kroz kolekciju istražujem slojevitu formu s krojnim dijelovima u obliku kvadrata i trapeza . Odjeću karakterizira jednostavna i čista forma te je dominantna slojevitost. Odjevni predmeti teže A formi. Prisutni su prorezi, metalni zatvarači, kontrasti. Kroz kolekciju se provlače geometrijski uzorci bazirani na odnosima linija, dobiveni našivanjem kožnih traka. Koristila sam transparentne tkanine, koje u kombinaciji s gustim, neprozirnim tkaninama stvaraju efekt dinamičnosti. Paletu boja čine crna, pješčani tonovi, crvena te bijela. Tkanine koje prevladavaju kolekcijom su pamuk, viskoza, svila, koža i gumirani materijali”, otkrila je Ana Maria Ricov.

AMR kampanja (6)

AMR kampanja (7)

AMR kampanja (5)

AMR kampanja (4)

Učitati još
Zatvori