U uglednom mediju Business of Fashion, prije nekoliko je dana osvanula vijest kako švedski modni konglomerat, koji stoji iza H&M-a i sada već brojnih njegovih sestrinskih brendova, pokreće jedan sasvim novi brend i lanac brze mode, koji će se zvati Arket.
Brendovi H&M, COS, & Other Stories, Cheap Monday, Monki i Weekday tako će dobiti pojačanje, a Arket im se pridružuje s ponudom ženske, muške i dječje odjeće, kao i komada za uređenje doma. Švedski lanac ga je zamislio kao veliku modernu tržnicu, na kojoj će kupci osim njihovih proizvoda moći pronaći i one drugih brendova, koji nemaju nužno veze s H&M-om i njegovim sestrinskim brendovima.
Cjenovni rang kretat će se između cijena tipičnih za H&M i onih tipičnih za & Other Stories, a otvorenje prve trgovine, i to one na londonskom Regent Streetu očekuje se kasnije ove godine. Na jesen će pokrenuta biti i web trgovina brenda Arket, s 18 uključenih europskih zemalja koje će u njoj moći kupovati. Nakon Londona, Arket će dobiti i druge fizičke trgovine, od kojih su zasad potvrđene one u Bruxellesu, Kopenhagenu i Münchenu.
Arket na švedskom inače znači list papira, a u poveznici s time, kreativna direktorica brenda Ulrika Bernhardtz otkrila je kako će Arket zaživjeti u znaku nordijske tradicije bezvremenskog, funkcionalnog i kvalitetnog dizajna koji traje godinama i minimalističkog je karaktera.