Nova kolekcija dizajnerice Emine Štrkljević eksplozijom boja i krojeva vraća nas u 80-te godine 20. stoljeća koje su poslužile kao podloga na kojoj je dizajnerica izgradila kolekciju u kojoj dominiraju funkcionalni odjevni komadi prepoznatljivog pečata. Dašak nekog prošlog vremena uvijek se provlači kroz kolekcije branda Chicks on Chic pa nas dizajnerica odvodi u vrijeme kad je sve bilo pomalo opuštenije i ležernije, a odjevne kombinacije bile su hrabrije.
Dizajnerica je i ovog puta pokazala da se ne libi koristiti boje te za proljeće/ljeto 2017. predlaže žarko narančastu boju u kombinaciji s crnom, tirkiznu, lila i žutu boju u kombinaciji s bijelom. Negliže haljine, „piđama“ košulje i mantil haljine nazvane „mantilice“ koje su inspirirane klasičnim balonerom izrađeni su od laganih materijala poput svile, ugodnog pamučnog kepera i viskoznog satena. Dizajnerica je u kolekciji suprostavila sjajne i mat tkanine te tako postigla željeni kontrast i dozu dramatičnosti.
Kampanju je snimila Alma Štrkljević na Splitu 3 i Trsteniku pa su kao kulisa kampanje poslužile vizure zgrada koje je projektirao Dinko Kovačić. Alma je ovom kampanjom željela odati počast jednom od najvažnijih urbanističko-arhitektonskih projekata u Splitu. Dio kampanje snimljen je u Ulici Dinka Šimunovića koja je eklatantan primjer Kovačićevog promišljanja o arhitekturi kao posveti zavičajnosti. Novim su projektom arhitekti i urbanisti željeli vratiti prisnost susjeda i projektirati naselje koje će poticati na druženje. Tako su se Danea Jonjić i Marija Kovač podružile i utjelovile tek naizgled nježnu Chicks on Chic djevojku koja ima čvrst stav i ne boji se istaknuti iz mase. Za make-up je zaslužna Ivana Filipović, a asistent stilista i ovog puta bio je talentirani Marin Filipović.
Kolekcija je dostupna u splitskom Designer Storeu Krug i online na njihovoj web stranici www.krugstore.com. U kampanji su korištene ručno rađene cipele od visokokvalitetne kože novog hrvatskog branda Marole kojeg karakteriziraju korištenje žarkih boja u zanimljivim kombinacijama. Marole cipele dolaze u limitarnim serijama kako bi se svaka žena u njima osjećala posebno. Možete ih pronaći u novootvorenoj istoimenoj trgovini u Trogiru.