Nakon što je milijune korisnika osvojio vizualnim pristupom trendu društvenih mreža i filterima, Instagram je prepoznat kao savršeni prostor za novu vrste reklame. Nakon jumbo plakata, časopisa i televizijskih reklama, novo vrijeme i suvremena tehnologija donijele su sasvim novi pristup. Mali i veliki brendovi sada su na manje napadan, ali jednako transparentan i širokoj publici bliži način koristili društvene mreže kako bi izdvojili i istaknuli svoj proizvod unutar nikad brojnije i raznovrsnije ponude.
Od savršene kolorističke usklađenosti do fotografija osmišljenih do posljednjeg detalja, Instagram je zadržao dozu spontanosti i bliskosti stvarnom životu s kojom se lako poistovjetiti. Modni brendovi Instagram su pretvorili u lookbook svojih najboljih komada, dok su beauty brendovi donosili jednostavne make up lookove i trikove kako ih postići. Ono što promoviranje na toj popularnoj društvenoj mreži odvaja od klasične reklama su osobniji pristup, zamjena poznatih modela s manje poznatim licima i poziranja sa spontanim trenucima uhvaćenim u fotografiji. Jednostavnije i toplije, Instagram kampanje brzo su osvojile novu publiku.
I dok su poznati brendovi Instagram koristili kako bi doprijeli do nove publike, za manje brendove Instagram je postao savršeno mjesto na kojem su, uz minimalno utrošenog novca, mogli brzo izgraditi svoj brend i njegov vizualni identitet. Nekim od njih, pomno odabrana mreža fotografije i savršeno osmišljena tema profila donijela je stotine tisuće sljedbenika i obožavatelja. U nastavku vam donosimo nekoliko brendova koji svoju popularnost duguju savršenom Instagram profilu i njihove Insta priče o uspjehu.
DANIEL WELLINGTON
Daniel Wellington satovi zasigurno su jedna od najuspješnijih primjera spretnog korištenja društvenih mreža. Svoju minimalnu estetiku i prepoznatljiv izgled uklopili su unutar predivnih fotografija. Uskoro, Daniel Wellington satovi bili su dio čarolije koju nose putovanja, sasvim obični dani i nezaboravni događaji. Nakon početka obojenog spojem nostalgije i minimalističkog trenda koji je bio i više no privlačan generaciji mladih hipstera, Daniel Wellington satovi danas su dio najrazličitijih estetika, modnih i životnih stilova. Sa 3,2 milijuna sljedbenika, njihov profil za mnoge je čarobno mjesto nepresušne inspiracija koja uvijek polazi od klasičnog i svevremenskog ručnog sata.
GLOSSIER
Nova zvijezda beauty svijeta, brend Glossier, u samo nekoliko mjeseci pretvorio se u brend čiji su proizvodi oduševili beauty insajdere, ali i njihovu sve brojniju Instagram publiku. Nježni pastelni tonovi i pristup koji beauty proizvode pretvara u nešto što osim besprijekornog izgleda, donosi i osjećaj samopouzdanja bili su njihova formula za uspjeh. Dok je romantična, djevojačka estetika njihovih i fotografija njihovih ambasadorica mnogima poslužila kao izvor inspiracije, Glossier je unutar svoje Instagram mreže fotografija otkrio izvore svoje inspiracija i proces nastanka svakog od proizvoda. Njihova Insta publika, koja danas prelazi broj od pola milijuna, tako je postala važan dio svakog dijela Glossier svijeta.
MARYSIA
Prošlog ljeta, kupaći kostim s istaknutim valovitim rubom istaknuo se kao najsjajnija zvijezda svake plaže i brojnih Instagram fotografija. Iza jednostavnog dizajna ukrašenog romantičnim i efektnim detaljem je brend Marysia. Iako mnogima donedavno nepoznati brenda, Marysia je u nekoliko mjeseci zavladala modnim i Insta svijetom u kojima je postavila nove trendove i osvojila novu publiku. Poznate blogerice Marysia kupaće kostime pretvorile su u nezaobilazan dio njihove garderobe za svaki godišnji odmor što ih je za brojne sljedbenike brenda i njihovih modno osviještenih obožavateljica pretvorilo u mali ljetni luksuz vrijedan investicije.
REALISATION PAR
Haljina koja je obilježila posljednjih nekoliko sezona jednostavna je i laskava haljina na preklop. Obojena različitim bojama i ukrašena različitim uzorcima, haljina na preklop australskog brenda Realisation Par postala je svestrana uniforma naših omiljenih it djevojaka. Od poznatih modela do modnih blogerica, Realisation Par wrap haljina punile su ormare i Instagram profile mnogih. Iako su rijetki čuli za australski brend, Instagram je svaku od njihovih haljina učinio najpoželjniji komadom na wishlisti mnogih.
Tekst: Ela Jarni
Foto: Instagram