Mila Zovko brend je koji je nastao nadahnut obiteljskom pričom. Ovo šareno i upečatljivo pletivo – u ljetnim i zimskim verzijama, već polako osvaja žene kvalitetnog dizajna i pronalazi svoje obožavateljice. Sandra Zovko odlučila je hobi svoje majke nastaviti kao biznis i nadahnuta njezinim prepoznatljivim radom pokrenula je kanadski brend zasnovan na tradicionalnom ručnom radu. Njezini novi modeli spajaju povijest i moderna rješenja te donose odjevne komade koje je užitak nositi. Danas vam donosimo Mila Zovko kampanju za proljeće 2017. povodom koje smo razgovarali sa Sandrom.
Brend Mila Zovko ima divnu priču iza sebe… Možeš li nam reći više o tome?
Dok sam odrastala moja majka Mila stalno je plela, za sebe i nas. Kreirala je te divne unikatne i ponekad čudne veste koji se zaista iskakale iz mase. Nakon što je umrla, naslijedila sam stotine njezinih radova, a kada bi ih odjenula, prilazili su mi stranci i pitali me gdje sam to pronašla i kako izgledaju kao pravo umjetničko djelo. Nakon nekog vremena, shvatila sam kako bi mogla nešto učiniti po tom pitanju i odlučila sam pokrenuti brend, podijeliti njezinu priču s ljudima.
Što bi rekla koja je osnovna ideja iza brenda?
Mila je bila iznimno talentirana – način na koji je kombinirala materijale, šavove i uzorke u jedan komad bilo je besprijekorno. Sada kada kreiram vlastite kolekcije, trudim se ostati vjerna svemu što je ona radila, njezinoj estetici i naglasku na miješanju boja i materijala, kako bi na kraju dobila unikatan primjerak.
Koga vidiš u svom dizajnu?
Ambiciozne, inteligentne žene, koje se ne boje izdvojiti od ostalih, opet se ne shvaćaju preozbiljnima, vole se smijati i zabavljati… Žene kojima je stalo do toga što odijevaju i kako je to napravljeno, kojima je stalo do kvalitete, a ne kvantitete kada se radi o odjeći.
Već smo se upoznali s prvom Mila Zovko kolekcijom, što nam možeš reći o ovoj za proljeće/ljeto 2017.?
Dok sam kolekciju za jesen 2016. posvetila majci i njezinom talentu, naša kolekcija za proljeće nekako je opuštenija, a naglasak je na teksturama. Nastavlja se na prethodnu priču, kao što su grafički printevi, trokuti i pruge, ali isto tako uključili smo u nju i jednobojne komade koji dozvoljavaju naglasak na samu izradu. Cijela proljetna kolekcija izrađena je od egipatskog pamuka, a bojama podsjeća na jadransko more i obalu gdje su i nastale fotografije nove kampanje.
Koliko je komplicirano imati brend zasnovan na pletivu – možeš li nam reći više o samoj proizvodnji i dizajnu?
Kada se radi o proizvodnji imam jako blisku suradnju sa svojim dizajnerskim tehničarima kako bi moje ideje pretočili u ono što želim. Isto tako, surađujem direktno s tvornicama, šaljemo uzorke iz Vancouvera u New York i nazad, kako bi postigli željene oblike i savršeno prianjanje. Može potrajati i po nekoliko mjeseci kako bi ostvarili stil koji želimo.
Što te dodatno nadahnjuje u kreiranju?
Osim radova moje majke tu je naravno bezbroj izvora inspiracije – boje koja pronalazim u modnim editorijalima i magazinima, za siluete me nadahnjuju primjerice videospotovi iz devedesetih godina, a zatim i prijedlozi prijatelja, njihove ideje… Trudim se biti ‘open-minded’ oko svega.
Omiljeni modeli iz nove kolekcije?
Moj najdraži model je model Luna – prva haljina s Mila Zovko potpisom. Izdvaja se od ostalih i potpuno je nova silueta za brend. Uzorak oko struka donosi predivnu kombinaciju boja, a komad je uistinu iznimno nosiv i ponosna sam na to koliko je dobro ispao.
Koji su planovi za budućnost i hoće li Mila Zovko uskoro biti dostupna Hrvaticama?
Plan mi je svakako proširiti brend na ostale države i gradove, trenutno radim na tome budemo prisutni i u Hrvatskoj!
Lookbook:
Foto: www.milazovko.com