‘Allure’. Jedan od onih pojmova koji modnim znancima ne treba posebno predstavljati… Sve ono što dizajneri diljem svijeta iznova pokušavaju svakom novom kolekcijom (snažno i tajanstveno privući, šarmirati, fascinirati…) stane samo u jednu riječ: Allure. Po prvi puta, svoj hommage ovom univerzalnom jezičnom i modnom pojmu dao je i hrvatski brend nakita Karat Jewelry. Kao i do sada, otišli su korak dalje pa je priča zaokružena i njihovom femme fatale, dugogodišnjim zaštitnim lice Ivanom Mišerić, te je tako nastala i zanimljiva igra riječi, pretočena i u sam naziv kolekcije: Modern Femme Fatale ALLURE.
Alure kolekcija nakita
Allure kolekcija je moćan stilski spoj ‘Old Hollywood’ glamura i moderne gradske cure. Donosi nam fascinantan nakit optočen cirkonima. Ogrlice, narukvice, naušnice, prstenje koje je alluring: blistavo, privlačno, sexy, zanimljivo, očaravajuće.
”Inspiracija za kolekciju mi je bila ženska sreća. Naš neodoljiv sjaj iznutra. Pokušala sam ga pretvoriti u nakit. Svi smo puno ulagali u sebe zadnje dvije godine, osjetila sam da je vrijeme za sjajne moćne komade koje ćemo si priuštiti i u uložiti ‘na sebe’. Što smo meditirali, meditirali smo, vrijeme je za sjajne ogrlice (smijeh). Šalu na stranu, kolekcija na koju se čekalo je konačno vani. Moji klijenti često kažu da je Karatov-a kampanja znak za početak ljeta. Ove godine jesmo malčice zakasnili, ali drago mi je što možemo službeno proglasiti ljetnu sezonu otvorenom…” – ističe dizajnerica brenda Rene Krasnić Velicki.
Kampanja se snimala u Ikador hotelu na prekrasnoj Opatijskoj rivijeri, a cijela kolekcija dostupna je na www.zlatarnicekarat.com .
Photo: Karmen Poznić