Bez obzira kakvo mišljenje imali o njima, UGG čizme dostigle su gotovo kultni status kao jedan od najudobnijih zimskih komada obuće. I baš kad smo pomislili da je trend na zalazu i kako ga neko vrijeme sigurno nećemo vidjeti, ove su sezone krenuli u revival.
Prvo s kampanjom na čelu s Rosie Huntington-Whiteley te novim, vodootpornijim modelima, zatim u suradnji s brendom Liberty London, a sada i s Alexom Chung kao kreativnim direktorom najnovije kampanje. Britanska ‘it’ djevojka nije netko čiji bi stil spojili s UGGsicama, ali upravo je zato izabrana za ‘makeover’ načina na koji doživljavamo brend.
A kada je netko poput nje iza kamera snimanja onda je jasno da UGGsice još uvijek nisu spremne za prošlost.
Kampanja je snimljena s uskim krugom njenih prijatelja, među kojima je i Cleo Wade, u jednom njujorškom stanu i u vrlo intimnom okruženju. U fokusu je noviji UGG model Classic 2.0, uparen s neočekivanim komadima, kao što je Chanel kostim ili boyfriend jeans.
Hoćemo li doista na ulicama opet u velikom broju viđati ove ‘ozloglašene’ čizme kad krenu zimske temperature?