U novom izdanju rubrike Moderna mama u svojem nas je domu ugostila Martina Tutić. Vlasnica i kreativna direktorica brenda LuLu Couture jako dobro zna kako pronaći ravnotežu između svojeg poslovnog carstva i obitelji s obzirom na to da uspješno vodi modni brend te istovremeno odgaja troje djece. Uz već starije Luku i Luciju (čija su početna slova imena zaslužna za naziv Martininog brenda), u obitelj Tutić nedavno je stigao i maleni Nikola te promijenio već uvježbanu dinamiku.
S Martinom smo porazgovarali o obiteljskim rutinama i najdražim trenucima, ali i razvoju LuLu Couture te svim planovima koji će uskoro uslijediti za prepoznatljivi (i Hrvaticama omiljen) brend. U intervjuu u nastavku doznajte što nam je otkrila…
1. Balansiranje između majčinstva i karijere nije lak zadatak. Kako organizirate vrijeme da se stignete svakom segmentu u potpunosti posvetiti?
Nije jednostavno, ali svakako je lakše ako volite ono što radite. Za sebe mogu reći da sam sretna jer radim ono što me ispunjava. Moj posao zahtijeva cjelodnevni angažman i nemam radno vrijeme, a to je u mom slučaju istovremeno i prednost i mana. Svakako bih istaknula da je ključna dobra organizacija. Dan isplaniram točno po segmentima pa tako na primjer ujutro obavljam poslovne sastanke, a poslijepodne mi je rezervirano za rad u uredu. Što se tiče onog kreativnog dijela, on ne pita za vrijeme ni mjesto.
2. Utječu li vaša iskustva na privatnom planu i na posao? Razumijevanje publike, kreiranje novih kolekcija, njihovo plasiranje…
Apsolutno. Inspiraciju crpim iz svakodnevnog života, ljudi s kojima se susrećem, njihovim potrebama i načinom života. Kada smo stvarali brend LuLu Couture imali smo jasnu viziju što želimo postići, a to je pokušati pratiti ženu u njezinom stilu života, ne sputavati je i ne mijenjati, već joj biti vjeran i ugodan pratitelj u svakodnevnom životu.
Udobnost, nosivost i kvaliteta materijala stavljaju se na prvo mjesto u svakoj našoj modnoj priči, jer ne vidim smisao u lijepom komadu odjeće koji mogu isključivo gledati i diviti se njegovoj estetici. To je ono što naše klijentice vole kod nas i nešto što nas je inspiriralo za stvaranje nove kolekcije koja je upravo izašla. Kolekcija je lišena nepotrebnih detalja i kiča, napravljena je od najfinijih materijala te se svaki komad vrlo jednostavno može transformirati iz dnevnog u večernji look.
Svaki komad priča neku svoju priču dok zajedno čine savršenu modnu sinergiju, dajući svakoj ženi priliku da se osjeća zadovoljno i zavodljivo u svojoj koži. Ovom kolekcijom željeli smo, na neki način, proslaviti ženstvenost i profinjenost kakva je nekada davno bila na cijeni.
3. Dolazak bebe u već uhodan raspored sigurno je unijelo određene promjene u vaš život. Kako ste se snašli i što vam je bilo najteže?
Naravno da se puno toga promijenilo. Majka sam dvoje već velike djece pa smo svi morali malo prilagoditi raspored našem novom članu obitelji. Kao što sam već spomenula, uz dobru organizaciju, podršku supruga, kćeri i sina uspjeli smo se vrlo brzo prilagoditi i vratiti svojim poslovnim obvezama.
4. Kako provodite vrijeme s obitelji? Imate li drugačije navike od kako je došao peti član obitelji?
Najčešće se svi zajedno uspijemo okupiti predvečer jer tek tada svi završe sa svojim obvezama. Kod nas je uvijek veselo jer svatko ima toliko toga za reći da često ne dođemo svi na red. Suprug i ja se maksimalno trudimo posvetiti djeci i provoditi što više vremena s njima pa nam je vikend idealna prilika za to. Naravno, nastojimo Nikolu naviknuti na veliku obitelj, ali se ipak svi više prilagođavamo njemu i njegovim potrebama.
5. Kako su vaša starija djeca, Luka i Lucija, reagirali na dolazak najmlađeg člana? Kakva je danas dinamika između njih troje?
S nestrpljenjem su ga iščekivali. Jako mu se vesele, stalno skakuću oko njega, ljube ga i maze, a Nikola uživa. Moram priznati da su mi od velike pomoći jer uskaču kad god treba i puni su razumijevanja.
6. Mislite li da će se netko od njih krenuti vašim stopama i pokrenuti vlastiti brend?
Taj dio ćemo tek vidjeti. Lucija je trenutno jedina koja pokazuje svoju kreativnost na razne načine – obožava slikati i jako je dobra u tome. Vrlo je spretna i u šivanju te već ima neke svoje kreacije. No, tko zna, možda me s godinama i ostala djeca iznenade nekim svojim talentom.
7. Kakvi su planovi za budućnost brenda LuLu Couture? Imate li možda u planu razviti dječju liniju?
Plan brenda je slijediti svoju viziju i misiju te ne odstupati od zadanih kriterija, koji su možda visoki, ali za mene jedini ispravni. To podrazumijeva izrađivati kreacije od najboljih materijala, biti jedinstven, slijediti osjećaj što žene žele i trebaju te uz to biti inovativan i svoj.
Iznimno smo ponosni što smo, osim u Zagrebu, otvorili i trgovinu u Zadru, dok sve žene koje nas ne mogu osobno posjetiti mogu otići na naš LuLu Couture web shop i pronaći svoju idealnu kombinaciju.
Što se tiče dječje linije, intenzivno razmišljam o tome i imam jako puno kreativnih ideja, ali ne bih za sada puno otkrivala.
Foto: Sanja Jagatić