Konkurencija koja vlada na svjetskom tržištu kolica vrlo je jaka. Nebrojeni brendovi lansiraju nove modele svake godine, često ne povlačeći one starije iz prodaje. Iako to uzrokuje zbunjenost kod svih novopečenih roditelja koji traže nešto za svoju obitelj, ipak im daje veliku mogućnost izbora da kupe točno ono žele.
Ni luksuzni brendovi ne zaziru od dječje opreme jer znaju da u toj grani leži veliki potencijal te tako suradnje s modnim kućama kojima je rezultat proizvod za djecu često poluče baš veliki uspjeh. Isto predviđaju i jednom novitetu koji stiže iz kuće Dior.
Baby Dior kolica
Naime, Dior se udružio s još jednim premium baby brendom, talijanskom Inglesinom, te su zajedno kreirali kolica koja su već na listama želja. Ukrašena Dior monogramom, u kombinaciji plave, bež i crne boje dolaze kao samo sportski model ili sportski model s košarom već za prve dane s novorođenčetom. A kako to biva, kad se spoje dva sinonima za luksuz, kolica donose najbolje od najboljeg.
Kombinirajući funkcionalnost i vječnu eleganciju, omogućavaju vožnju u dvije pozicije (s djetetom prema vama i od vas), zaštita od sunca je napravljena tako da se kroz panele tkanine može ventilirati zrak, naslon se spušta u poziciju u kojoj dijete može udobno spavati, brzo se sklapa i rasklapa te nudi maksimalnu udobnost kada je riječ o košari za novorođenče.
Više o kolicima koja uskoro stižu u prodaju doznajte na linku.
Foto: Dior, Instagram