Posljednjih nekoliko godina sve veći naglasak stavlja se na očuvanje okoliša, kako u modi, tako i u svijetu ljepote, a brend koji takav koncept njeguje od samih početaka je Leonor Greyl. Riječ je o obiteljskom brendu osnovanom 1968. godine u čijem središtu vrijednosti je priroda. Proizvodi za kosu napravljeni su od visokokvalitetnih, prirodnih sastojaka, a prilagođeni su različitim stanjima kose. Teuta Mesaroš iz frizerskog salona “Teuta”, gdje je edukatorica Sylvia Gonzales održala trening o proizvodima Soins repigmentants, rekla je kako su to jedini proizvodi s kojima možemo imati tri i više proizvoda iz linije na kosi te tako ciljano utjecati na potrebe kose, a da pritom nemamo osjećaj težine na kosi. Leonor Greyl je brend kod kojeg je vidljivo kako se njega lica polako poistovjećuje s njegom vlasišta i kose, a svaki proizvod djeluje terapijski te su najbolji rezultati vidljivi 6-8 tjedana nakon primjene.
Soins Repigmentants ekskluzivno u salonu Teuta
Nakon što je u Parizu predstavljena nova linija proizvoda Soins Repigmentants s potpisom Leonor Greyl prije dva tjedna, isti proizvodi predstavljeni su i u frizerskom salonu Teuta.
Salon Teuta jedini je salon u Hrvatskoj koji već godinu dana ekskluzivno surađuje s francuskim brendom i dijeli oduševljenje zadovoljnih klijentica. Kad god imamo priliku, organiziramo trening s edukatorima iz Instituta Leonor Greyl i tako razmjenjujemo iskustva, priča Teuta te dodaje kako uvijek otkriju nešto novo i posebno.
Edukatorica Sylvia Gonzales potvrdila je kako su u brendu Leonor Greyl iznimno ponosi na činjenicu da su svi proizvodi s njihovim potpisom bez silikona, parabena, natrijevog lauret sulfata i ugljednog katrana, a isto vrijedi i za repigmentacijske regeneratore Soins Repigmentnts koji su ekskluzivno predstavljeni u salonu Teuta. Sylvia Gonzales napomenula je kako je vrlo bitno paziti što se stavlja u kosu, a prije kupnje uvijek treba čitati deklaracije i obratiti pozornost na sastojke koji se nalaze u proizvodu. Dodala je da o kosi treba brinuti cijelog života, a ne tek u trenutku kad počnemo njome biti nezadovoljni.
Leonor Greyl proizvode opisala je kao kvalitetne koji kosu regeneriraju, hidratiziraju, daju joj sjaj, a istovremeno su pogodni za različite tipove kose:
Tko god želi kvalitetu, mislim da se treba odlučiti za Leonor Greyl. Pri izradi proizvoda, u brendu ulažu svu svoju kreativnost, a iz prirode uzimaju najsavršenije sastojke, bez obzira na to koliko oni koštali. Primjerice, u mnogim se proizvodima koristi svila, a poznato je kako je njezina cijena jako visoka, no to je dokaz da se uistinu ulaže u kvalitetu proizvoda, govori Gonzales. U svojim formulama brend koristi sirovine iz cijelog svijeta, a kad je moguće, daju prednost lokalnim dobavljačima.
Trening o uporabi Soin Repigmentant proizvoda
U frizerskom salonu Teuta održan je trening o uporabi spomenutih Soin Repigmentant proizvoda. Riječ je o kolekciji u kojoj su spojeni pigmenti za bojanje kose s formulom od 96% prirodnih sastojaka. Redovitim korištenjem, svaka nijansa postaje ljepše a koktel snažnih ulja pomaže u zaštiti vlasi te čini kosu raskošnijom.
Nismo propustili priliku pitati Sylivu Gonzales koji su njezini omiljeni proizvodi. Kako kaže, ne odvaja se od šampona Leonor Greyl Sampooing Reviviscence. Riječ o hranjivom šamponu pomaže dehidriranoj, obojenoj i oštećenoj kosi jer je hidratizira, hrani i omekšava. Dodaje kako bi svatko u kupaonici trebao imati ulje za kosu Leonor Greyl Regenerescence Naturelle koje će učiniti kosu čvršćom i zdravijom. Za kraj, izdvojila je Serum de Soie Sumblimateur, hranjivi serum za oblikovanje kose koji je hrani i omekšava, a istovremeno štiti od sunca i vlage. Gonzales je dodala da je na kraju jedino bitno da svatko pronađe proizvod za sebe koji će biti prilagođen njegovoj kosi i vlasištu.
Međutim, popis omiljenih proizvoda ne može proći bez ulja za kosu L’Huile de Leonor Greyl, najpopularnijeg proizvoda s potpisom brenda Leonor Greyl. Riječ je o tretmanu za rasplitanje, omekšavanje, zaštitu i uljepšavanje kose na osnovi kokosovog i mongongo ulja.
Sylvia je za kraj brend Leonor Greyl opisala dvijema riječima – tradicija i vjernost. Kaže, naime, da su kupci prepoznali trud koji brend ulaže u proizvode, a rezultat toga je 50 godina njihove vjernosti jer se ljubav prema brendu prenosi s generacije na generaciju.
Foto: Sonja Kvesić