Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška ljekarna i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za njegu kože i kose, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio je prvu trgovinu u Beogradu, u shopping centru Ada Mall. Kiehl’sovo klasično nasljeđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja interijera lokalnih trgovina, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama.
Ne postoje dvije potpuno iste trgovine
Ovaj cilj uvijek imaju na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za njegu, u kojima uživaju vjerni kupci širom svijeta. U svim su Kiehl’s trgovinama, načela klasične ljekarne protkana su modernim elementima koji odražavaju posebnosti zajednice i odaju počast počecima brenda u njujorškoj četvrti East Village. Već samim ulaskom u jedinstveni prostor posjetitelji se upoznaju s dugom povijesti i ekscentričnim karakterom brenda: svuda se mogu vidjeti tragovi duge Kiehl’sove tradicije, uključujući fotografije originalne lokacije glavne trgovine u New Yorku, obitelji osnivača i ekspedicija pod Kiehl’sovim sponzorstvom. Povijesni elementi iznenađuju i oduševljavaju kupce, koji mogu videti i Kiehl’sov poznati kostur „Mr. Bones”.
Ne postoje dvije u potpunosti iste trgovine, ali sve odišu Kiehl’sovom bogatom ljekarničkom tradicijom. Kiehl’sova trgovina u Beogradu lokalnoj zajednici će donijeti dašak originalne njujorške ljekarne u prodajnom prostoru Ada Mall šoping centra. Ada Mall je nedavno otvoren, moderan tržni centar koji se prostire na površini od 90.000 kvadrata.
Velika pažnja i briga za individualne potrebe kupaca
Izuzetno se radujemo što ćemo služiti zajednici grada Beograda u okruženju nove i prve Kiehl’s trgovine. Uvijek se trudimo da naše voljene proizvode prezentiramo s velikom pažnjom i brigom za individualne potrebe kupca, što odražava našu dugogodišnju ljekarničku tradiciju, izjavila je Cheryl Vitali, Kiehl’ova glavna direktorica za svjetska tržišta.
Uz brigu za prepoznatljivo uređenje trgovina, Kiehl’s Since 1851 ostaje vjeran svojem nasljeđu i u pogledu vrhunskog spektra usluga koje nudi kupcima u preko 65 zemalja svijeta. Svaki član Kiehl’sovog prodajnog osoblja je upoznat s načinom usluživanja kupaca koji prakticira brend, pa je uz poznavanje sastojaka formula i ljekarničke tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima njege kože i kose u skladu s individualnim potrebama kupaca. Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavnicama, i na novom prodajnom mjestu u Beogradu će se promovirati inicijativa „isprobajte prije kupovine”, pokrenuta još prije mnogo godina u glavnoj trgovini, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz povrat novca. Ovim se Kiehl’s jasno odvojio od konkurencije i postigao tržišnu prepoznatljivost, stekavši vjerne obožavatelje.
Kiehl’s vjeruje u učinkovitost svojih formula i ulaže izuzetne napore kako bi oblikovao režime njege u skladu s individualnim potrebama kupaca. Naša dugogodišnja ljekarnička tradicija i tradicionalno širok spektar usluga ogleda se u programu dijeljenja velikih količina besplatnih uzoraka. Naša misija je usluživanje kupaca u skladu s njihovim individualnim potrebama, a navedene inicijative se već godinama provode s izuzetnim uspjehom, izjavila je Cheryl Vitali, Kiehl’ova glavna direktorica za svjetska tržišta.
Foto: Dario Marić, PR