S obzirom na novitete koji konstantno pristižu, beauty scena svakim danom postaje sve uzbudljivije mjesto, a svijet ljepote općenito se kreće u smjeru personalizacije, kako bi svaki korisnik, odnosno korisnica kozmetike dobila ono najbolje od proizvoda koje koristi, ali i mnogo više od toga. Personalizirana ljepota definitivno je ljepota budućnosti i to je ona u kojoj su njega kože i svakodnevna beauty rutina prilagođene baš nama, a ne generalno gledano milijunima žena na koje reklamne kampanje brendova istovremeno ciljaju. Danas želimo njegu koja nije bez identiteta i koja točno odgovara potrebama i tipu naše kože, ali isto tako želimo stvarna i za nas učinkovita beauty rješenja koja nam ne oduzimaju puno vremena dok doslovce jurimo kroz život. Osobniji pristup ljepoti zato se morao dogoditi, a jako mnogo o njemu, i to već dulje vrijeme zna svima nam omiljeni brend kozmetike Kiehl’s.
Kiehl’s je u svojoj prošlosti postao poznat po vrhunskim i djelotvornim kozmetičkim proizvodima za njegu kože lica i tijela te kose, koji u svojim formulama kriju jedinstvene prirodne sastojke i zato često govorimo kako je Kiehl’s kozmetika inspirirana prirodom. Otkako je ovaj američki beauty brend prije nekoliko godina stigao na naše tržište, upoznali smo se s njegovom genijalnom kozmetikom, ali i jednim sasvim novim konceptom beauty trgovine, koji skoro da i nije postojao na našoj sceni.
Kiehl’s je tada, kao jedan od rijetkih, pri kupovini kozmetike nudio i stručne konzultacije po kojima je također postao poznat, kako bi svaki kupac iz Kiehl’s trgovine izašao baš s onime što njegova koža ili kosa trebaju. U jeku personalizacije ljepote, ova slavna Kiehl’s usluga sada je dovedena na jedan sasvim novi nivo, a novost je zapravo novi koncept konzultacija, koji se bazira na različitim životnim stilovima i životnim trenucima u kojima se najčešće nalaze klijentice i klijenti Kiehl’sa.
GET READY WITH KIEHL’S
Riječ je o servisu konzultacija GET READY WITH KIEHL’S u Kiehl’s trgovinama i njegova posebnost je to da je namijenjen brzom pronalasku pogodnih proizvoda za određenu osobu u specifičnoj lifestyle situaciji. Kiehl’s je pretpostavio ukupno 9 takvih situacija, u kojima se nalazi svatko od nas, pa je i ponuđeno 9 različitih lifestyle priča od kojih se bira jedna i upravo na njoj se temelji vaša konzultacija i izbor proizvoda koji vam u datom trenutku trebaju.
Birati se može između sljedećih personaliziranih konzultacija: BEACH VACATION, FESTIVAL, PRE-PARTY, POST PARTY, FRESH START, PAMPER NIGHT, IN-FLIGHT, TRAVEL DETOX i WINTER VACATION. Svaka od njih već u imenu otkriva o čemu se ovdje radi. Na BEACH VACATION konzultaciju, primjerice, možete otići uoči odlaska na ljetovanje, kada ste u nedoumici kako točno prilagoditi svoju svakodnevnu beauty rutinu boravku na moru i kada ne želite da vam koža burno reagira zbog promjene okoline i vremenskih uvjeta.
Zatim ulazimo u sezonu glazbenih festivala na otvorenom – kako zaštititi kožu od sunčevih zraka, a opet, uslijed puno partijanja zadržati ten njegovanim, hidratiziranim i u ravnoteži, najbolje zna FESTIVAL konzultacija. Naš osobni izbor, uz BEACH VACATION i FESTIVAL, bila je usluga konzultacija koja se zove FRESH START, jer svježi početak je nešto što nam svima treba s vremena na vrijeme.
Pri posjetu Kiehl’s trgovini u zagrebačkom Arena Centru, ovu uslugu smo i isprobali i ujedno se oduševili što se svi proizvodi na FRESH START konzultaciji mogu i isprobati. Konzultacija 1 na 1 izgleda tako da vas kroz nju vodi članica stručnog prodajnog osoblja Kiehl’s trgovine, koja će sve proizvode iz FRESH START usluge (ili bilo koje druge od ovih 9) u koracima aplicirati na lice, a upravo je to idealan trenutak da se vaša koža dobro upozna sa svakim od uključenih Kiehl’s proizvoda.
Baza s kojom sve započinje, kod bilo koje od 9 GET READY WITH KIEHL’S usluga, je mjerenje razine vlage u koži, nakon čega slijedi čišćenje lica slavnim Kiehl’sovim Midnight Recovery uljem, kako bi koža bila čista i spremna za prihvaćanje svih benefita proizvoda koji će se zatim nanositi u koracima. FRESH START uslugu odabrali smo jer je nešto što nam svima univerzalno treba, jer bez obzira na to koje smo dobi ili tipa kože, njoj s vremena na vrijeme doista treba jedan novi početak – kada dođe do ‘zamora materijala’. Zato nakon čišćenja slijedi Tumeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Mask, kojoj samo ime govori dovoljno. Kurkuma u sastavu je odličan antioksidans, baš poput brusnice, a sama maska ima nježan eksfolirajući efekt pa se nakon upotrebe ekspresno može vidjeti kako je ten svijetliji, blistaviji, a koža djeluje energizirano.
U ovom trenutku konzultacija, nakon što smo nanijeli pa skinuli svojevrsnu bazu FRESH START usluge, Monika iz Kiehl’sa ističe jednu od najvažnijih stvari. Iako ova usluga, kao i bilo koja druga od njih 9, ima određeni broj i slijed proizvoda koji se koriste, konzultacija je mnogo individualnije prirode i nikako nije zapisano u kamenu kako se proizvodi moraju koristiti u tom broju i tom slijedu.
Zato i služi razgovor sa stručnjakom u Kiehl’s trgovini, koji će vam na licu mjesta otkriti što vašoj koži točno treba i pritom će možda određeni proizvod iz usluge maknuti, nadodati ili ga jednostavno zamijeniti nekim drugim.
U FRESH START usluzi je, primjerice, kao jedan od koraka navedeno nanošenje Micro-Blur Skin Perfectora, koji umanjuje dojam pora i poboljšava teksturu kože, no ako s proširenim porama u trenutku konzultacije uopće nemate problema, spomenuti proizvod vrlo je lako zamijeniti s Kiehl’s Glow Formula Skin Hydratorom, najnovijom formulom brenda koja razbuđuje ten i koži daje onaj zdravi sjaj, dok istovremeno pruža antioksidacijsku zaštitu.
FRESH START usluga po defaultu sadrži Tumeric & Cranberry Energizing Radiance Masque, Creamy Eye Treatment with Avocado, Daily Reviving Concentrate, Micro-Blur Skin Perfector, Cactus and Tibetan Ginseng Hydrating Mist i Butterstick Lip Treatment with SPF, ali kao što smo rekli, sve je vrlo individualno, pa ćete na licu mjesta dobiti pravilnu i za svoju kožu savršeno prilagođenu njegu. A zatim te iste proizvode možete i kupiti i svakog dana koristiti tu za sebe posebno osmišljenu rutinu s Kiehl’s proizvodima.
Zašto nas je osvojio GET READY WITH KIEHL’S?
Kiehl’s proizvode i inače volimo, no ovo je bila idealna prilika da se s njima još bolje upoznamo. Cijela konzultacija ima edukativnu prirodu, zbog čega se može mnogo toga naučiti o sastojcima koje Kiehl’s koristi, kako oni utječu na bolje zdravlje i izgled kože, ali i kakva je točno naša vlastita koža i što može, a što možda ne bi trebala koristiti u svakodnevnoj njezi.
Osim toga, GET READY WITH KIEHL’S usluga krojena je po mjeri modernih djevojaka i žena, koje ili nemaju mnogo vremena za iscrpna istraživanja beauty tržišta i često bezuspješnu potragu za idealnim kozmetičkim proizvodima (ovdje će stručno Kiehl’s osoblje u samo pola sata učiniti za vas) ili od ljepote jednostavno traže više i nije im dovoljno samo ući u trgovinu i kupiti prve proizvode koji im se učine dobrima.
A GET READY WITH KIEHL’S je genijalan zbog još jednog razloga – na ove konzultacije možete doći s najboljom frendicom, zajedno isprobavati Kiehl’s proizvode ili čak demonstrirati jedna na drugoj korake u nekoj od ovih 9 usluga. Naposljetku ćete osim kvalitetnih uzoraka, iz Kiehl’sa ponijeti i dragocjeno znanje o njihovom korištenju.
Kiehl’s trgovine postoje na sljedećim lokacijama: Arena Centar (Zagreb), City Center one West (Zagreb), City Center one Split, Supernova Zadar, a novosti pratiti možete i na hrvatskoj Facebook stranici ili Instagram profilu.
Foto: Sanja Jagatić
Model: Arijana Kvakić (Talia Model)