Ovih blagdana, make up proizvodi s prepoznatljivim Tom Ford logom dostupni su i hrvatskoj publici.
Mirisni asortiman poznatog američkog dizajnera dostupan je na hrvatskom tržištu od 2017., a ovog prosinca sve obožavateljice njegovog make upa će napokon doći na svoje. Dan prije Badnjaka u poslovnici Mueller parfumerije na glavnom zagrebačkom trgu otvara se prvi Tom Ford Beauty counter u regiji, koji će uz kultne mirise iz Signature i Private Blend kolekcije napokon predstaviti i svoj makeup asortiman.
Tako će svi fanovi ovog luksuznog make up branda moći birati između ruževa, eyeshadow quads sjenila, pudera, korektora, olovaka za oči i obrve. Kultni Shade and Illuminate bronzer i Highlighter duo također će biti dostupani, a posebno će uživati sve obožavateljice njegovih ruževa za usne za koje g. Ford kaže da su ultimativni accessory koji može transformirati svaki look.
„The perfect Lip Color is the ultimate accessory. It defines mood and revels intention without words.“
Tom Ford make up proizvodi dozvoljavaju da kreirate čitav niz različitih lookova, od senzualnog, minimalističkog do zavodljivog i dramatičnog looka ovisno o raspoloženju, prilici i osobnom stilu u duhu prave Tom Ford žene. Njegov istančan ukus i proizvodi luksuzne formule i teksture dozvoljavaju da uz minimalan trud postignete maksimalne rezultate, a svaki komad make upa, zbog svojeg dizajna, predstavlja pravo malo umjetničko dijelo.
U Tom Ford make up kolekciji možete pronaći:
CLASSIC COLLECTION – za glamurozan i senzualan izgled kože, očiju i usana dolazi u prepoznatljivom mahagonij pakiranju sa zlatnim detaljem.
SOLEIL COLLECTION – sadrži bronzere i highlightere za postizanje blistavog izgleda tijekom cijele godine u ivory pakiranju sa zlatnim detaljima.
EXTREME COLLECTION – formule i nijanse idealne za eksperimentiranje i postizanje editorial looka.
Tom Ford je dizajner, arhitekt, redatelj, modni fotograf i model, široj publici poznatiji kao glavni kreativni direktor modne kuće Gucci s početka 90-tih godina. Nakon odlaska s te pozicije 2005. godine pokreće svoj vlastiti brand kolekcijom naočala, a sljedeće godine lansira svoj prvi miris Black Orchid koji danas već ima kultni status. Iako najveći dio njegovog beauty carstva čine mirisi u okviru Estee Lauder grupacije 2011. odlučuje lansirati make up kolekciju. Od tada do danas proizvodi s prepoznatljivim TF logom postali su predmet žudnje svih svih beauty obožavateljica.
Foto: Tom Ford