U posljednje vrijeme uistinu imamo osjećaj da sa svakim novim mjesecom, stiže novi beauty brand koji je kreirala neka hollywoodska zvijezda. Ovaj put se ovim redovima pridružuje i Scarlett Johansson. Još je prošlog lipnja, ova glumica koja je dva puta nominirana za Oscara, najavila da će ući na tržište ljepote s vlastitom linijom, a u utorak je pokrenula Instagram profil i web stranicu koja nudi prvi look na njezin brend – The Outset.
Rihanna, Jessica Alba, Gwyneth Paltrow i Jennifer Lopez također imaju svoje beauty linije. Uz to, imaju i tendenciju pohvaliti se upotrebnom clean sastojaka, jednostavnosti svojih formula, pristupačnosti i uključivosti. No, pretrpano tržište ne sprječava Scarlett da i sama uđe u taj prostor, usprkos potencijalno negativnim komentarima, jer vjeruje u formule svojih proizvoda. Scarlett je godinama usavršavala vlastite formulacije. Količina istinske strasti koja je dovela do kreiranja brenda The Outset učinit će ga drugačijim od drugih, što bi se u konačnici moglo i isplatiti.
The Outset proizvodi inspirirani su Scarlettinom borbom sa suhoćom kože i aknama
Scarlett je bila zaštitno lice nekoliko luksuznih brendova tijekom svoje karijere. Među njima su brendovi poput L’Oréala, Louis Vuittona i Dolce & Gabbane. Međutim, uvijek se osjećala kao da glumi neki lik u tim kampanjama. Kako se razvijala, željela je stvoriti i predstavljati brend koji je vjeran njoj – piše u jednoj objavi na Instagramu brenda. Koristeći hashtag #TheStartOfYou, The Outseta će biti linija proizvoda usredotočena na ekološki prihvatljive i biljne sastojke.
Ovaj brend izgrađen je oko njezinog vlastitog uspjeha u predvladavanju problema koje je imala, poput akni, suhoće i drugih nedostataka. Svi oni dolaze sa satima provedenim u stolici različitih make up artista i pred kamerom s teškom šminkom na licu. Upravo će to, vjerujemo, biti razlog zašto će mnogi ljudi jedva čekati isprobati njezine proizvode. The Outset linija će uključivati šest osnovnih proizvoda za njegu kože. Oni će dolaziti u jednostavnim i praktičnim pakiranjima koja će, baš kao i formule, biti u rangu ljekarničkih proizvoda.
Među proizvodima će biti Gentle Miccelar Antioxidant Cleanser, Firming Vegan Collagen Prep Serum, Nourishing Squalane Daily Moisturizer, Restorative Niacinamide Night Cream, Botanical Lip Rescue Treatment i Smoothing Vitamin C Eye + Expression Lines Cream. The Outset kolekcija stiže će u prodaju već 1. ožujka, no tek ćemo otkriti hoće li oni biti dostupni i u Hrvatskoj.
Foto: Instagram