Beauty industrija jedna je od najprofitabilnijih na svijetu. Osim toga, jedna je i od inovativnijih. Ako žele ostati relevantni i traženi, brendovi moraju konstantno smišljati nešto novo.. Bilo da se radi o tipu proizvoda, novim kolekcijama, novim nijansa, bitno je samo da dosad još nije viđeno i da zbog nečega zaokupi pažnju kupaca. High street modnom mogulu, brendu H&M, to je potpuno jasno, zato su svojoj beauty liniji dodali sjajilo za lice, nov i nadasve poseban proizvod.
Tu se ne radi o klasičnom primeru s kojim smo svi mi već vrlo dobro upoznati, ovo je poseban proizvod. Zajahao je tako H&M val “prirodne” ljepote i clean girl looka koji je obilježio prošlu godinu, a ne čini se da će nestati i ove godine. Svi žele blistav ten, koji izgleda gotovo mokro, začešljane obrve, sočne usne i zalizanu punđicu. Sve to H&M je iskoristio prilikom plasiranja svog novog proizvoda.
Čemu služi sjajilo za lice?
Na H&M stranici stoji kako se radi o prozirnom sjajilu za lice koje se može koristiti za nekoliko različitih stvari. Ono licu daje onaj “dewy”, vlažan i staklen look. Formula je prozirna, gel konzistencije i lako se nanosi. Ovo sjajilo samo ćete prstima utapkati na lice, kapke ili na usne. Ovo sjajilo može se koristiti samostalno ili preko šminke.
O sjajnim kapcima kao trendu već smo pisali, kao i sjajilima za kapke. To licu daje mokri look, koji je zapravo minimalističan, a istovremeno futurističan. On se savršeno slaže sa zalizanom kosom i obrvama, zapravo, on je savršen update “clean” estetike. Upravo ona pomalo je postala fokus otkako je krenula pandemija sve do danas. Naime, ljudi su morali biti doma, šminka je pomalo padala u drugi plan dok se skincare probijao na sam vrh prioriteta. Ovakvi clean lookovi, s hrpom sjajila, savršen su miks oba svijeta.
Ovo sjajilo za lice stoji 7,99 eura, a pakiranje je od 8 ml. Ono, iako licu daje sjaj, ne bi trebalo biti masno ili ljepljivo.
FOTO: Instagram (@claudiasplanet_)