Otprilike u isto doba svake godine, industrija ljepote počinje se osvrtati unatrag. Brendovi analiziraju podatke o prodaji i marketinške uspjehe s ciljem stvaranja godišnjeg pregleda. On bi im trebao pomoći predvidjeti trendove za novu godinu i u osnovi oblikovati neku vrstu plana. Međutim, prošle je godine beauty svijet preokrenut naglavačke. Nema sumnje da su događaji iz 2020. drastično utjecali na svakoga, no industrija ljepote pogođena je na malo drugačiji način. Naime, dok su se neki mučili s plasiranjem svojih proizvoda na tržite, mnogi beauty proizvodi često su se našli rasprodanima jer njihova količina nije mogla zadovoljiti potražnju. Vjerovali ili ne, među njima su se našli i neki parfemi.
Najtraženiji parfemi 2020. godine veselit će nas i u 2021.
Od svih proizvoda koji su bili traženi u 2020. godini, poput hidratantnih krema, proizvoda protiv akni i krema za ruke, parfemi su nas uistinu iznenadili u ovoj kombinaciji. S obzirom na to da smo se tijekom većeg dijela godine jako malo mogli posvetiti društvenom životu i događajima, čini se gotovo nemogućim da je bilo koji parfem, na bilo koji način, dominirao industrijom ljepote. Međutim, prema Googleovim trendovima, iako je potražnja za parfemima naglo pala na početku karantene, mnogi brendovi sada prijavljuju rekordnu prodaju.
Primijetili su stvarno veliko zanimanje za mirise od rujna do kraja godine, možda zbog kupaca u nekim krajevima svijeta koji su se mogli družiti malo više nego što su to mogli početkom godine. I dok su klasični, kultni najprodavaniji proizvodi poput Escentric Molecule i Maison Francis Kurkdjian ostali pri vrhu liste najtraženijih mirisa, Marc Jacobs’s Perfect zauzeo je sam vrh kao ženski parfem godine.
Foto: Instagram, Lijepa.hr, Cult Beauty, Parfumerija Lana