Za razliku od drugih grana ljepote, inovativnost parfemske industrije rijetko kada je vijest o kojoj svi pričaju. Ipak, spojite li inovaciju mirisa s jednim od najpoznatijih talijanskih brendova svih vremena – dobit ćete spoj koji će zapaliti Internet. Upravo to se dogodilo s Pradinim novim mirisom Paradoxe, koji nije očarao samo notama, već i fantastičnim dizajnom, zaštitnim licem i reklamnom kampanjom.
Buket bijeloga cvijeća ujesen
Ponukani aktualnim trendovima, sve više brendova okreće se prirodi kada je u pitanju izrada parfema. Traži se optimalan, no održiv način prikupljanja sirovine, parfemi postaju veganski, koriste se biološke prerađevine, osmišljaju se molekule mirisa koje mirišu autentično, ali su dugotrajnije i bolje za okoliš… Parfemi postaju intenzivniji i dugotrajniji, uklanjaju se potencijalno problematične note te se narušava forma mirisne piramide, što na neki način i mijenja industriju kakvom smo je znali do tada.
Uvijek ispred trendova, Prada predstavlja miris Paradoxe, koji spaja povijest brenda s njihovim modernim i održivim načelima uz redefiniranje klasičnih ženstvenih nota u jednoj neočekivanoj jesenskoj mirisnoj priči. Riječ je o mirisu buketa bijeloga cvijeća, predominantno jasmina i cvijeta gorke naranče, koji većinom asociramo s proljećem, ali odjeven u zavodljivo, drvenasto ruho s efektom “druge kože” koji mu daje dašak jesenske mistike, seksepila i ozbiljnosti.
Prada ovaj miris karakterizira kao cvjetni miris s daškom jantara no on je puno više; zahvaljujući zanimljivim molekulama, miris nema specifično piramidalno oslobađanje noti, već se sve note osjete kod prve aplikacije. Parfem ima i osvježavajuće citrusne note bergamota i mandarine te luksuznu burbon-vaniliju s Madagaskara; ovaj parfem je izrazito ženstven, mazan, slatkast, no zadržava suvremen i ozbiljan ton – on nije djevojčica, on je žena.
Prada Paradoxe – miris nove generacije
U skladu s kreativnim duhom brenda i pod vodstvom kreativnih direktora Miuccie Prada i Rafa Simonsa, miris su osmislili majstorski parfumeri škole Givaudan Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu i Antoine Miasondieu, kako bi ujedinili bezvremenost i avangardu, prirodu i inovaciju. Svijet tehnologije prvi svjedoči tome kako Prada Paradoxe istražuje prirodu uz pomoć inovativne tehnike osmišljene za brend Prada kojom se miris prikuplja iz pupoljka cvijeta gorke naranče prije nego li prolista. Isticanjem njegove cvjetne, intenzivne i svježe note postiže se nova svježina.
Inovativan odabir je i korištenje arome Ambrofix™ koja se pretežito koristi u muškim mirisima, a daje moćnu, stabilnu i autentično drvenastu notu ambergrisa koristeći biološki prerađeni jantar. Za kraj, revolucionarna molekula mošusa, aroma Serenolide™, daje još elegantniji i intenzivniji trag omiljene note.
Odgovornost je brenda Prada predstavljati dizajnerske predmete i inicijative koje promiču pozitivnu promjenu te osigurati da programi ponovnog punjenja bočica Prada Paradoxe i ekološki osviještena praksa budu izrazito vidljivi tijekom prodaje te pomoću obrazovnih alata i resursa. Tako osim održivih sastojaka, i kutija i bočica Prada Paradoxe parfema se mogu reciklirati, a svi parfemi iz ove linije se mogu i ponovno napuniti!
Dizajn s potencijalom ikone
Bočica parfema Prada Paradoxe također pobuđuje interes, a ujedno prati i Pradine modne odabire; naime, upadljiv oblik trokuta predstavlja izvorni logotip brenda Prada, a sada je upotrebljen i na novim Prada torbama kojima se predviđa zvjezdani uspjeh.
Bočica je minimalistična, luksuzna – no leži postrance. Sjajna, radikalna struktura bočice predstavlja osobine sofisticiranosti i avangarde brenda Prada te njima dodaje dašak osebujnosti. U kontrastu s prepoznatljivim trokutastim oblikom bočice stoje njezini zaobljeni rubovi, dok naglašena crna boja logotipa leži na delikatnoj koraljno-ružičastoj pozadini. Ženstvena, ali upadljiva i odmah prepoznatljiva bočica na vrhu ima zlatnu pumpicu s grbom brenda Prada koju dopunjava zlatni logotip na crnom čepu.
Autentična priča Emme Watson
Zauzvrat za sudjelovanje u kampanji Prada Paradoxe, Emma Watson je zatražila samo jednu stvar – htjela je sama režirati film. Njezin redateljski prvijenac slavi ljude koji su živi paradoksi i osnažuje ih. Ona ponovno interpretira pojam muze time što se postavlja i ispred i iza kamere, piše vlastiti scenarij i pripovijeda vlastitu priču te tako ponovno ispisuje pravila kako bi predstavila najautentičniju verziju sebe.
Novi Pradin parfem, Prada Paradoxe, možete pronaći u odabranim Douglas i Müller parfumerijama, te na stranicama e-retailera www.douglas.hr.
Foto: Instagram, Prada