Teško se ponekad snaći u “šumi” beauty i skincare brendova koji preplavljuju naše tržište. Posebno je to izazovno onima koji tek počinju svoje beauty i skincare putovanje. Često oni i odustanu od stvaranja rutine jer se naprosto ne mogu snaći među hrpom dostupnih brendova i proizvoda. Ako se i vi osjećate preplavljeno, dobro je popratiti recenzije, pogotovo ako nađete nekog tko ima sličan ili isti tip kože kao osoba kao vi.
No ako vam se ne da tražiti recenzije sada je objavljen i popis najpopularnijih brendova na svijetu. Naime servis Cosmetify je prikupio i analizirao podatke te je rangirao poznate brendove. Tako su dobili popis najpopularnijih u 2022. godini. To rade svake godine, a u obzir uzimaju broj pratitelja na Instagramu, njihovo reagiranje na objave, spominjanje brendova kao i pretraživanje na Googleu. Prošle godine, primijetili su da se ljudi značajno više okreću prema održivim brendovima.
Koji su to najpopularniji brendovi?
1.Florence by Mills
Na prvo mjesto smjestio se beauty brend glumice Millie Bobby Brown, koja se proslavila u seriji Stranger Things. U godinu dana njihov engagement na Instagramu je drastično porastao baš kao i broj pretraživanja na Googleu. Florence by Mills imao je i nekoliko viralnih proizvoda, a vrlo brzo od lansiranja postali su brend koji je drag gotovo svim generacijama, a ne isključivo Gen Z kojoj pripada i sama Millie.
2.Cerave
Na drugom mjestu našao se priuštljivi skincare brend CeraVe. Oni su dostupni i u hrvatskim drogerijama. Tijekom 2022. godine CeraVe je pretražen 18,4 milijuna puta. Ključ njihovog uspjeha svakako je cijena, ali i formula s tri vrste ceramida koja paše mnogima.
3.Glossier
Na trećem mjestu je Glossier koji je skupio 2,6 milijuna pratitelja na Instagram pratitelja. Često surađuju s influencerima, feed im je estetski privlačan, a često nude i beauty savjete i trikove. Minimalistički dizajn vrlo brzo je prikupio vojsku obožavatelja.
4.The Body Shop
Četvrti na listi je britanski brend The Body Shop koji je dostupan i u Hrvatskoj. Ovo je najguglaniji brend na svijetu. Tijekom 2022. godine oni su na Googleu traženi preko 40 milijuna puta.
5.Estee Lauder
Na petom mjestu našao se jedan luksuzniji brend – Estee Lauder. Njihov Double Wear tekući puder jedan je od najhvaljenijih na svijetu. Može se reći da je stekao i kultni status zbog svoje formule i performansa. Može ga se naći i kod nas, a na Googleu su pretraživani 7.71% više nego u 2021. godini.
6.Revolution
Prvi puta se na ovoj listi našao Revolution, britanski brend koji nudi skincare, dekorativnu kozmetiku pa i proizvode za kosu. Oni nude najnovije formulacije i “it” sastojke, ali po prihvatljivoj cijeni. Upravo zbog svoje pristupačnosti prikupili su mnoge fanove.
7.Olaplex
Na sedmom mjestu je jedan od najpopularnijih brendova za njegu kose – Olaplex. Oni na Instagramu imaju 13,9 milijuna pratitelja, a protekle godine guglani su 18,5 milijuna puta. Ovaj brend zabilježio je strelovit uspon i to u manje od 10 godina nakon što je pokrenut u garaži u Kaliforniji.
8.Fenty Beauty
Fenty Beauty brend s potpisom Rihanne u 2022. doživio je veliki povratak na beauty scenu. Broj pretraživanja drastično je narastao u 2022. godini, a ključ je u tome što nude inkluzivnost za sve. Upravo na tome su izgradili imidž.
9.Caudalie
Naposljetku tu je i Caudalie, jedan od najspominjanijih brendova na društvenim mrežama. Radi se o eco-friendly skincare francuskom brendu. Njega su na Googleu u 2022. godini pretražili 5,7 milijuna puta. Lansirani su davne 1995. godine, a proizvodi su biljnog porijekla, ne sadrže parabene, silikone ni sulfate i baš zato su među najpopularnijim brendovima.
FOTO: Instagram (@fentybeauty, @lucielovemills)