

Ovo su čekali svi beauty entuzijasti: Jedna od najpoznatijih TikTokerica lansira skincare brend
TikTok zvijezda i beauty influencerica, Mikayla Nogueira, najavila je lansiranje vlastitog beauty brenda pod nazivom Point of View. Brend će biti dostupan od 26. ožujka, a njegove službene stranice na Instagramu i TikToku već su prikupile preko 81 tisuću i 112 tisuća pratitelja od trenutka objave.
@mikaylanogueira @pointofview
♬ original sound - Mikayla Nogueira
Pet skin-prep proizvoda
Point of View debitirat će s pet proizvoda namijenjenih pripremi kože za savršenu aplikaciju šminke. Drench It, hidratantno mlijeko za pripremu s 60% fermentirane rižine vode i peptidima, Drip It, serum koji potiče hidrataciju i sjaj, Whip It, hidratantna krema koja jača barijeru kože, Glaze It, primer koji učvršćuje šminku, i Amp It, tretman za usne koji priprema usne za nanošenje boje. Brend je podržan od strane Imaginary Ventures, investicijske tvrtke koja je uložila u brendove kao što su Skims, Glossier i Kosas.

Point of View
Mikayla je rad na vlastitom brendu započela prije dvije godine, nakon što je postigla značajan uspjeh na društvenim mrežama i surađivala s mnogim renomiranim beauty brendovima. Unatoč zasićenosti tržišta, odlučila je krenuti u ovaj pothvat s ciljem stvaranja naslijeđa u beauty industriji. U tom procesu, surađuje s Ani Hadijinian, iskusnom beauty menadžericom koja je radila za brendove poput Bobbi Brown i Augustinus Bader, a koja je sada suosnivačica i izvršna direktorica Mikaylinog brenda.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Proizvodi su razvijeni s naglaskom na učinkovitost, potkrijepljeni kliničkim i potrošačkim studijama, te su dizajnirani da djeluju sinergijski kako bi osigurali besprijekornu podlogu za šminku bez neželjenog efekta ljuštenja.
Lansiranjem Point of Viewa, Mikayla Nogueira želi ostaviti trajan trag u beauty industriji, prelazeći iz uloge influencerice u osnivačicu brenda s vizijom stvaranja naslijeđa.
Foto: Point od View, TikTok (@mikaylanogueira)