Početak novog hrvatskog lifestyle brenda

Početak novog hrvatskog lifestyle brenda

Marija Tadić

Kada se pojavi nešto izvorno hrvatsko na svjetskoj razini, teško je ne pisati o tome. Glumica Marija Tadić ostvarila je dio svoje vizije i za početak kreirala beauty proizvod. Od sastojaka, mirisa i namjene do vizualnog koncepta koji ga prati kreirala ga je u potpunosti kako ga je zamislila. L’aventure en Primitivance već je prepoznat izvan Hrvatske, ali nahvaljen i od strane domaćih make-up artistica te njegovih korisnica. Sama Marija nije pristajala na kompromis, slagala je detalj po detalj svoje beauty priče, dio koje je i poznata fotografkinja Mare Milin. Kako je cijela priča nastala i kamo vodi, saznali smo u razgovoru s Marijom, koja pobliže objašnjava sve o svom lifestyle brendu L’aventure en Primitivance-a.

Imala sam jasnu viziju…

L'aventure en Primitivance

L’aventure en Primitivance odlično je osmišljen novi beauty brend. Počevši od same kvalitete sastojaka, povezanosti s Dalmacijom, vizualnim izgledom, dizajnom, cijele pozadinske priče koja dolazi s njim. Koliko ti je dugo kao ideja bio u mislima, jesi li ga vizuirala točno ovako? U kojem momentu si odlučila pokrenuti cijeli tim i krenuti?
Imala sam sasvim jasnu viziju što želim napraviti i drago mi je da nisam pristajala na kompromis u niti jednom segmentu koji si nabrojala. Za to je ponekad bila potrebna baš izuzetna tvrdoglavost i upornost. Moja vizija je puno šira od toga što je u ovom trenutku realizirano. Zbog toga svakom detalju pristupam razmišljajući o puno široj slici u koju se tek treba uklopiti. Ideja za L’ aventure en Primitivance razvijala se u mojoj glavi nekoliko godina, a sama realizacija je započela kada je ideja prepoznata od strane objektivnih stručnjaka iz Act grupe/ konzorcija društvenih poduzeća. Oni su u sklopu Poduzetničkog natječaja “Pokreni nešto svoje” moju ideju prepoznali te ju podržali financijski i savjetodavno.

L'aventure en Primitivance

Možeš li nam reći nešto više o samom beauty ulju za lice, njegovim sastojcima, koje su njegove blagodati i gdje te kako nastaje?
Serum Belle de Jour stvoren je kako bi čak i najosjetljivijoj koži lica pomogao vratiti otpornost i podatnost, dok istovremeno korigira nepravilnosti, pigmentaciju i sitne bore. Koristi se kao jednostavnija, a dostatna zamjena svakodnevnoj njezi lica, za blistavu, zdravu kožu koja ponovo otkriva svoju moć samoobnove. Visokovrijedna, hladno prešana biljna ulja čuvaju hidrolipidni sloj kože te tako pomažu održati prirodnu vlažnost kože. Zbog sličnosti sa sebumom, koža ih s lakoćom ugrađuje u svoju strukturu. Esencijalna ulja smilja i lavande regeneriraju kožu, ublažavaju postojeće bore i usporavaju nastanak novih. Ekstrakt lista masline ima 12 puta jače antioksidativno djelovanje od vitamina C. Esencijalno ulje jasmina obogaćuje ovu sinergiju biljnih i esencijalnih ulja djelujući svojim mirisom na um kao antidepresiv, pobjeđuje stres i pobuđuje dobro raspoloženje. Proizvod je 100% prirodan, bez parabena, ftalata i formaldehida. Nastao je u laboratorijskim uvjetima kao rezultat višemjesečnog istraživanja i suradnje sa čitavim timom tehnologa predvođenim etabliranim magistrom farmacije.

Potpuno prirodni sastojci… Smilje, jasmin, lavanda…

L'aventure en Primitivance

Kako si se povezala s fotografkinjom Mare Milin?
S Mare sam bila povezana godinama prije nego sam pokrenula brend, tako da je ona na neki način bila prisutna u svim fazama od ideje do realizacije – i u svakoj me jednako bezrezervno podržavala. Tako je njezin karakterističan vizualni pristup dalmatinskom podneblju postao okosnica oko koje se gradio vizualni identitet brenda. Njezine fotografije nalaze se na web stranici i na Instagram profilu brenda, a minimalistička fotografija agave nalazi se na na kutijici seruma Belle de Jour.

Znamo da je ovo tek početak, da si već u daljnjim planovima za nove proizvode – možeš li nam otkriti koje?
U pripremi je noćni serum za lice Belle de Nuit, nakon čega mi je velika želja kreirati liniju mirisnih svijeća… Već sada u glavi imam osmišljen savršen triptih… U svakom slučaju ideja L’aventure en Primitivance nije da ostane kozmetički/beauty brend nego da se razvija u smjeru lifestyle brenda. Zanima me kako moju golemu inspiraciju kroz različite kolaboracije pretočiti u konkretne proizvode. Zanima me L’aventure en Primitivance kao koncept. I sam naziv upućuje na to: lat. primitivus priziva prvobitno, izvorno i osnovno. Igrom riječi Primitivance pojam primitivno redefinira se kao luksuzno, a zagovara povratak jednostavnosti, iskrenosti sastojaka i čistoj prirodi, bez odricanja od beneficija modernog načina života i tehnologije.

Kako su regirali kupci, kako su reagirale Hrvatice? Znamo da su neke poznate vizažistice već stavile L’aventure en Primitivance na ‘must’ listu… Kakvi su komentari općenito?
Komentari su fantastični. Ja sam svaku fazu razvoja proizvoda testirala na vlastitoj koži i dok nisam bila sasvim zadovoljna nisam proizvod puštala na tržište… Onda sam ga dala nekim ljudima do čijeg mišljenja držim, a reakcije koje su uslijedile za mene su zaista najveći mogući kompliment.

L’aventure en Primitivance je povratak jednostavnosti

L'aventure en Primitivance

Što ti najviše voliš kod ovog proizvoda?
Apsolutno sve… Miris , teksturu, činjenicu da napokon ne moram “izbjegavati područje oko očiju”. Činjenicu da više ništa drugo i ne koristim. Uvijek sa sobom nosim malu bočicu/travel size – koju ćemo uskoro izbaciti u specijalnoj ediciji pošto se bliži vrijeme godišnjih odmora. Tako da ukoliko idete na produženi vikend, ova varijanta će biti idealna za svaku kozmetičku torbicu. Da budem sasvim iskrena, ja nipošto nemam jedan od onih savršenih tenova s kakvima se neki ljudi rađaju. Oduvijek sam imala vrlo osjetljivu čak problematičnu kožu. Činjenica je da sa kožom više nemam nikakvih problema za mene je zaista ogromno postignuće.

Ustvari tvoj cilj je vanjsko tržište, cijelu priču i web si ustvari i namjenila tome. Što te inspiriralo za web, njegov izgled i tekstualni dio koji je kao niz malih pričica o brendu? Što te inspiriralo da ideš u tom smjeru?
Brend je u mnogočemu odraz mene, nekih mojih osobnih uvjerenja i promišljanja estetike. Stvarno sam beskrajno zahvalna što sam naišla na žene sličnog senzibiliteta i afiniteta koje su mi svojim talentom pomogle da izrazim sve što sam zamislila. Kao što sam već spomenula Mare, koja ne samo da točno vidi atmosferu nego ju i čuje. Tako da kad sam joj jednom prilikom krenula objašnjavati kakva bi trebala biti atmosfera na fotkama, ona mi je poslala svoju verziju soundtracka L’ aventure en Primitivance.. Shvatila sam tada da su moje riječi suvišne i da se i bez njih savršeno razumijemo. A kad smo kod riječi, moram spomenuti svoju prijateljicu, dramaturginju i scenaristicu Ronu Žulj. Ona je zaslužna za poetski jezik kojim brend progovara, a inspiriran je našom zajedničkom ljubavlju prema francuskom novom valu i dalmatinskim šansonama.

U pripremi su ‘travel’ edicija i noćni serum

L'aventure en Primitivance

Pričala si mi kako ustvari jako malo iskorištavamo sve blagodati ovdašnje prirode, možeš li mi reći nešto više o tome?
Konkretno ne postoji proizvodnja sirovina na nivou koji je potreban za kozmetičku industriju. Ne ulaže se u certificiranje, nego se sirovina izvozi strancima koji ju certificiraju i uvoze nama kao gotov inozemni proizvod. Kao odgovor na to moja je ideja krajnje utopistička jer inzistiram da se u proizvodnji koriste isključivo 100% prirodni i lokalni sastojci dalmatinskog podneblja. Na taj način zaokružuje se ciklus održivosti i stavlja fokus na međunarodni plasman lokalnih resursa, kojima ne oskudijevamo.

Misliš li da L’aventure en Primitivance kao brend promovira i Hrvatsku?
Apsolutno, nadam se da će moju ideju da spojem naslijeđa, umjetnosti i tehnologije predstavim svijetu novi imidž Dalmacije prepoznati i ljudi u sektoru turizma.

Foto: Sanja Jagatić, Matea Smolčić
Brend L’aventure en Primitivance možete pratiti i na Instagramu.

Učitati još
Zatvori