

Beauty trendovi, vođeni svojom cikličnom prirodom, uvijek su pomalo očekivani. No ono što nas je dočekalo prošle godine svakako nismo očekivali. Posljednjih nekoliko mjeseci u porastu je trend nenošenja – maskare. Beauty proizvoda za kojega bismo dali ruku u vatru kako nikada neće izaći iz mode.
Proizvoda koji je, zapravo, i više od trenda. Dobra maskara naglašava ljepotu očiju, ističe ih na licu, ali i lišava nas umornog izgleda. Ona postaje i sve bitnija kako ulazimo u zrelije godine, kada gravitacija kreće raditi svoje i kada oči kao da postaju sitnije.
No možda je do ovog neočekivanog trenda došlo naprosto radi nezadovoljstva s ponudom maskara na tržištu? Ako je to slučaj, nova L’Oreal maskara mogla bih sve obožavatelje looka bez maskare – ponovno preobratiti!


Upoznajte Paradise Big Deal maskaru
Vjerujemo da ste već imali priliku isprobati Paradise maskaru, legendarni proizvod brenda L’Oreal koji je svojim izlaskom napravio pravu pomutnju na tržištu. Izgleda da Paradise nastavlja oduševljavati, jer sada izlaze s verzijom maskare koja nudi neograničenu nadogradivost bez stvaranja grudica. Volumen bez kompromisa uz Paradise Big Deal maskaru? Zvuči fantastično!
Paradise Big Deal maskara pruža impozantan volumen i duljinu trepavica, ne stvarajući grudice, već ostavljajući trepavice savršeno zaglađenima. I najbitnije, bez osjećaja težine na oku koje nije samo neugodno, već ima tendenciju i spustiti trepavice.



Kako je to moguće?
Osim što sadrži kompleks za samozaglađivanje koji dopušta nadograđivanje maskare sloj na sloj bez da dolazi do grudanja – pa i do mrvljenja maskare – veliku ulogu igra i sama četkica. Naime, naizgled reći ćete da je to još jedna veća gumena četkica.
Međutim, ova četkica krije čak 312 hibridnih vlakana u različitim duljinama koja tako dosežu do svake trepavice. Kraća vlakna nadograđuju volumen, dok dulja vlakna razdvajaju i produljuju trepavice. I to daju do 100% više volumena svaki put!*
Također, Paradise Big Deal maskara je dermatološki i oftalmološki testirana te je prikladna za korištenje ako imate osjetljive oči ili nosite leće.
Maskara je već sada dostupna u prodaji, a sudeći prema prvim dojmovima na društvenim mrežama – izgleda da imamo novi bestseller!
*Instrumentalni test, 28 žena, nakon 102 potez
Foto: L’Oreal