Svjetski kozmetički div Keune sinoć je u zagrebačkom restoranu Takenoko predstavio novu limitiranu liniju styling proizvoda za kosu. Kolekcija Keune X Joseph Klibansky osmišljena je u čast Keuneove stote godišnjice, a krase je posebno dizajnirana pakiranja proizvoda.
Glamurozno događanje okupilo je poznate profesionalce i druge ugledne goste, a među uzvanicima su bili i Teuta Mesaroš, Valentina Čajo, Pamela Badžek, Dora Predojević, Mia Matić, Korana Gvozdić, Ivan Šarić, Vlaho Arbulić, Ana Nimac, Nikolina Jović, Sandra Zajec, Davorin Purić i drugi. Za impresivne dekoracije unutar prostora pobrinuo se poznati dizajner interijera i florist Saša Šekoranja.
Ograničena kolekcija za kreativnost bez ograničenja
Keune i Joseph Klibansky, amsterdamski suvremeni umjetnik snažne kreativnosti, udružili su se u obilježavanju Keuneove stote obljetnice. Rezultat njihove suradnje je limitirano izdanje proizvoda za stiliziranje kose, nadahnuto kreativnim naslijeđem Keunea. Odvažna, jedinstvena i šarena suradnja osmišljena je kako bi inspirirala frizerske umjetnike diljem svijeta da stvaraju bez ograničenja.
Svi styling proizvodi ovog posebnog izdanja, gel, lak, mousse i sjajni novi proizvod Royal Tribute Hair Serum, pakirani su kao mala umjetnička djela dizajnirana posebno za Keune. Multifunkcionalni serum Royal Tribute, kruna ove linije, mekog je mirisa inspiriranog tulipanima i obogaćen vitaminom E. Kosi pruža savršenu zaglađenost i zdravi sjaj, a naziv je dobio po tituli koju je kraljevska obitelj na stotu godišnjicu dodijelila brandu Keune za uspješno poduzetništvo.
Kraljevski tretman
Umotani u novo šareno pakiranje koje je dizajnirao Joseph Klibansky, proizvodi iz limitirane kolekcije odišu odvažnošću i sjajno izgledaju. Usto, tri svjetska bestselera, gel, lak, i mousse, u ograničenoj kolekciji dolaze s dodatnih 100 mililitara.
Jubilarna linija dostupna je ograničeno vrijeme, a proizvode možete pronaći u Keune frizerskim salonima i Keune Hair Pointu, kao i na Keune webshopu.
Umjetnici i profesionalci
Keune Haircosmetics najveći je nizozemski proizvođač profesionalnih proizvoda za kosu. Ova obiteljska tradicija duga sto godina počela je s Janom Keuneom, ljekarnikom iz Amsterdama, davne 1922. godine. Od tada, Keune je prerastao u multinacionalnu kompaniju, a pritom nije izgubio tradicijske i obiteljske vrijednosti. Prisutan je u više od 80 zemalja svijeta, a cijeli posao i dalje vodi obiteljska tvrtka.
Keune nikad ne testira na životinjama, ima vegansku liniju proizvoda, brine o održivosti, o ljudima i o planetu. Svi Keune proizvodi razvijeni su i proizvedeni s pažnjom, ljubavlju i strašću u Keuneovom sjedištu u nizozemskom Soestu.