Pogledajte novu kampanju za kultni miris – Odsad dolazi uz veliku novost
Pogledajte novu kampanju za kultni miris – Odsad dolazi uz veliku novost

Pogledajte novu kampanju za kultni miris –
Odsad dolazi uz veliku novost

Lancôme je ove jeseni pripremio velike novosti. Kultna parfemska voda La Vie est Belle, koja je od onog trenutka kada je brend Lancôme 2012. predstavio novi miris za žene, njegova pozitivna poruka i originalnost, odnosno gurmanska nota irisa s bogatom povijesti u industriji parfema, odjeknule su kod brojnih žena i učinile ga omiljenim mirisom. Bio je to miris sreće.

Priča o uspjehu parfemske vode La Vie est Belle nadilazi njegov neodoljiv miris, a započinje u najljepšem uvjerenju koje Lancôme želi podijeliti sa svijetom: Život je lijep.

10 godina ovog kultnog mirisa brend obilježava i početkom novog razdoblja. Ova kultna parfemska voda se po prvi put može ponovno napuniti.

S novom bočicom stigla je i nova poruka brenda Lancôme: “Sreća je udaljena samo jedan korak. Sve što trebate učiniti je zakoračiti. Život kreiramo sami. Učinite ga prekrasnim”.

Julia. Osmijeh prepun sreće. 

Sreću od ljepote dijeli samo jedan korak. To je misao vodilja brenda Lancôme od samih početaka, a Julia Roberts njezino je utjelovljenje. U pravom smislu riječi. „Zaista vjerujem da je za ljepotu ključno da budemo sretni u životu. Mislim da je sreća jedna od najočitijih emocija kod ljudi: sviđalo vam se to ili ne, na licu, u pogledu i u stavu se vidi kako živite svoj život. Mislim da je to ključ za ljepotu.  Zaista, šarmantnost osmijeha funkcionira samo ako on odražava iskrenu sreću.

Nov održivi redizajn La Vie est Belle bočice

Lancôme je ovom kampanjom napravio potpuni zaokret prema ekološki prihvatljivijem pakiranju, a pritom nisu žrtvovali prepoznatljivu estetiku bočice, koju mnogi poznaju i vole. Mogućnost ponovnog punjenja i obnovljivi sastojci novo su lice La Vie est Belle bočice. To simbolizira pristup brenda prema održivom luksuzu i otkriva novu, ekološki prihvatljivu verziju koja se može ponovno napuniti.

Lancome, La vie est belle
Lancome - La Vie est Belle

Posvećenost detaljima i inovativnost u razvoju sirovina za ovaj miris omogućili su upotrebu sastojaka iz održivih izvora. Primjerice, pačuli koji je glavni sastojak mirisa La Vie est Belle, dobiva se iz održivog izvora na Baliju. Alkohol biljnog podrijetla dolazi iz Francuske.

Što je to sreća?

Iza novog izdanja, doduše, stoji puno više i od same ekološke osviještenosti. Iza njega stoji i poruka o sreći. Lancôme nas novom kampanjom podsjeća na onu dohvatljivu sreću, koja nam je na dohvat ruke, a na koju često zaboravljamo. Još od 2012. godine, kada je La Vie est Belle  lansiran, upravo suvremena vizija sreće je temelj ovog kultnog mirisa.

Za 10. rođendan parfemske vode La Vie est Belle, agencija IPSOS je za Lancôme provela istraživanje sreće. Iz toga su u Lancômeu izvukli zaključke kako bi unaprijedili poruku koju ova parfemska voda šalje.

Sreća je udaljena samo jedan korak’

Istraživanje je pokazalo da je od 10 ispitanika samo njih četvero izjavilo da su tijekom proteklog tjedna zaista rekli ili pomislili da je život lijep. Trećina izjavila je da su općenito bili sretni. Gotovo polovica ispitanika smatra da ne mogu dovoljno uživati u trenutku. Mnogi smatraju da su već proživjeli svoje najsretnije razdoblje.

Suprotno od ovih sjetnih misli, Lancôme svojom porukom poziva ljude da u potpunosti iskoriste neposrednu sreću koju sadašnjost nudi.

Srce parfemske vode

Nota od posebnog značaja u ovoj parfemskoj vodi je iris. To je suština La Vie est Belle parfemske vode, a zbog svojih posebnih mirisnih svojstava jedan je od najcjenjenijih sastojaka u proizvodnji parfema. Francuski cvijet Iris pallida, koji za Lancôme dolazi u čvršćem obliku, širi miris svojih latica od cvjetnih i drvenastih nota do puderaste note aldehida i ljubičice.

FOTO: PR, Lancome

Učitati još
Zatvori