Tik do prvog Lab dućana u Dežmanovom prolazu, ovih dana otvoren je i drugi. Da, i nama je na prvu bilo pomalo neobično, ali kako nam kažu, naprosto su željeli da sve bude na jednom mjestu. Tatjana Dragović sve nam je detaljnije objasnila. Pritom nas je i pustila da zavirimo u novi prostor koji odmah na prvu odiše toplinom te vas naprosto poziva da zakoračite unutra.
Otkako je otvoren prvi Lab, ta adresa postala je sinonim za luksuz. Zapravo, radi se o trgovini u kojoj se mogu naći brendovi koje teško da ćete pronaći na nekoj drugoj zagrebačkoj ili čak hrvatskoj adresi. Ipak, prvi i drugi Lab značajno se razlikuju. Koncept je drugačiji, a i ponuda no više o tome rekla nam je Tatjana.
Novi Lab ima drugačiji koncept
- Možete li nam objasniti koncept nove trgovine i razlikuje li se on od onog u prvoj?
Lab se širi i mijenja. Rebranding obuhvaća dizajn web stranice, vrećica, svih materijala i vizuala koje je osmislila Ana Tevšić Nauković, ali i nadogradnju koncepta. Fokus novog zagrebačkog dućana je na skincareu medicinskih brendova i mirisima, dok je forte “starog” Lab-a makeup, kosa i tijelo.
Otvara se i Beogradski Lab koji će imati “best of both worlds”, ali i tretmane i profesionalnu liniju dva svjetski renomirana brenda Augustinus Bader i 111Skin čiji smo ekskluzivni distributeri u regiji.
- Tko je zaslužan za uređenje novog prostora i kakav “vibe” ste željeli postići?
Mirta Mujačić Djaković zaslužna je za dizajn novog Laba, kako u Zagrebu tako i u Beogradu, dok je dizajn našeg prvog Laba osmislio ured Franić i Šekoranja.
- Gdje ste crpili inspiraciju za interijer?
Svaki novi Lab prilika je za redefiniranje ljepote. Nismo inzistirali na “signature” uređenju koje bi bilo isto u svakoj poslovnici, već smo u potpunosti radili zaokrete kako bi naši klijenti proizvode doživjeli u različitim prostorima čiji je zajednički nazivnik ekskluzivnost i profesionalnost djelatnika.
Fokus je na “clean” proizvodima
- Lab ima zasluženu reputaciju mjesta gdje se mogu nabaviti neki od najluksuznijih i najkvalitetnijih skincare proizvoda. Što je nekako najpopularnije i najtraženije?
Naša niša je velika posvećenost i stručnost u individualiziranom pristupu svakom kupcu. Ne nudimo proizvode koji su bestselleri već pomno savjetujemo proizvode koji su odgovarajući željama i problematici klijenata. Važno je također naglasiti da svi naši proizvodi spadaju u “clean beauty” kategoriju sto znači da su njihovi sastojci u potpunosti sigurni za zdravlje.
- Hoće li se iskustvo kupovanja u novom Labu razlikovati od onoga kakvo je bilo dosad? Nudite li kupcima sada nešto drugačije?
Nastavljamo inzistirati na iznimnoj educiranosti naših djelatnica pri čemu imamo podršku od strane edukatora svih brendova s kojima surađujemo. Lab team uvijek ide u korak s najnovijim informacijama i trendovima visoke skincare industrije i te informacije prenosi svojim kupcima. Dugoročni cilj je ipak podizanje svijesti o jednoj cijeloj osviještenoj čistoj skincare industriji koja odvažno prkosi komercijalnoj struji koja vec dugo vremena s javnosti ne komunicira uporabu sastojaka koji negativno utječu na naše zdravlje.