Zaboravite urasle dlačice i tamne mrlje na intimnom području. Kiehl’s ima dva revolucionarna proizvoda
Zaboravite urasle dlačice i tamne mrlje na intimnom području. Kiehl’s ima dva revolucionarna proizvoda

Zaboravite urasle dlačice i tamne mrlje na intimnom području. Kiehl’s ima dva revolucionarna proizvoda

Kiehl’s stoji na usluzi svojim zajednicama od 1851. godine, stvarajući učinkovite formule koje odgovaraju ključnim potrebama potrošača. No, ovaj brend također oduvijek izravno pristupa tabu temama. Kiehl’s danas ruši barijere u razgovorima o intimnim područjima i utire put novom kolekcijom za intimnu njegu.

Razgovori o intimnim područjima tradicionalno su negativni, ali najotvorenija generacija do sada, generacija Z, želi to promijeniti. Čak 46% ljudi u SAD-u smatra kako postoji određena stigma povezana s korištenjem medicinskih pojmova pri opisivanju anatomije čovjeka. Samo 20% ljudi bez nelagode razgovara o vlastitom tijelu.

Budući da je potreba potrošača u porastu, ova revolucionarna kolekcija predstavlja dva nova dermatološki ispitana proizvoda. Ingrown Hair & Tone-Correcting Intimate Drops, serum za ujednačavanje tona kože intimnog područja i za urasle dlačice i Over & Under Cream-to-Powder Deodorant, kremasto- puderast dezodorans. Za njegu vašeg intimnog područja, ovi su proizvodi formulirani za sve tipove kože, sve tonove kože i sve spolove. Novom Kiehl’s Personals kolekcijom, Kiehl’s nastoji razbiti zastarjele tabu teme važnim priopćenjem: nemate se čega sramiti kada su u pitanju dlačice ili mirisi!

Kiehl's proizvodi za intimnu njegu
Kiehl's proizvodi za intimnu njegu

Ingrown Hair & Tone-Correcting Intimate Drops

Ovaj tretman za zaglađivanje i posvjetljivanje s dvostrukim djelovanjem vidljivo smanjuje neujednačen ton kože i pomaže u borbi protiv neugodnih uraslih dlačica koje mogu biti izazvane iritacijom, brijanjem i depilacijom, a istovremeno ublažava nelagodu na intimnim područjima. Korisnici su naglasili da proizvod:

  • Pomaže smanjiti pojavu uraslih dlačica u 90 minuta
  • 90% potrošača slaže se da ton kože izgleda ujednačenije

Dvofazna formula, koja se aktivira snažnim protresanjem, sadrži jedinstvenu tehnologiju brenda, posebno razvijenu i testiranu za intimna područja, uključujući:

  • Nježnu mješavinu AHA kiselina: Posebno napravljena mješavina formule koja vidljivo poboljšava izgled uraslih dlačica i ujednačava ton kože.
  • Moćni astaksantin i ulje jojobe: U sklopu formule pomažu umiriti i ojačati barijeru kože.

* Zanimljiva činjenica: Flamingosi su ružičasti zahvaljujući upravo astaksantinu!

Over & Under Cream-to-Powder Deodorant

Uz dokazanu 96-satnu kontrolu mirisa*, dezodorans je obogaćen blagom mješavinom kiselina koja dokazano djeluje protiv neželjenih tjelesnih mirisa te ih neutralizira. Kremasta tekstura s puderastim završetkom nudi laganu, svilenkastu teksturu koja je sigurna čak i za najintimnija područja (uključujući pazuhe, prsa i intimnu zonu).

*Na temelju stručne procjene mirisa na području pazuha.

Prateći film o heroju kampanje, “Who Wants to Be a Million-Hair?” prikazuje se kviz u kojem nastupa zagovornica dlačica na tijelu, Ilana Glazer, i nastoji promijeniti način na koji ljudi razgovaraju (ili izbjegavaju razgovarati) o svojim dlačicama i mirisu.

Neovisno o tome preferirate li zadržati dlačice “tamo dolje“ ili ih se riješiti, Kiehl’s podsjeća na važnost otvorenog razgovora o uraslim dlačicama, crvenilu i mirisima te ističe kako tu nema mjesta neugodi ili sramu!

Kako biste doznali više o Kiehl’s kolekciji za osobnu njegu te o pratećoj kampanji, posjetite kiehls.hr.

Foto: PR, iStock

Učitati još
Zatvori