Keune Confident Curl: Nova linija koja njeguje i hidratizira kovrče te štiti od frizza 24 sata
Svjetski kozmetički brend Keune Haircosmetics predstavio je Confident Curl, novu revolucionarnu liniju proizvoda za kovrčavu kosu. Linija Confident Curl posebno je formulirana kako bi svim vrstama kovrča pružila njegu, hidrataciju i definiciju, a kosi podarila savršeno privlačan izgled koji plijeni pažnju.
Confident Curl kovrčama pruža nježnu brigu s puno ljubavi, a u paleti proizvoda nalaze se šampon, regenerator, maska i tri leave-in proizvoda koji su namijenjeni različitim tipovima kovrčave kose, od nježnih valova do izrazito sitnih i čvrstih kovrča.
Savršena njega kose
Linija Confident Curl potpuno je veganska i formulirana od 96% prirodnih sastojaka*. Ne sadrži silikone ni SLS/SLES, što je čini izvrsnim odabirom za kovrčavu kosu.
Proizvodi Confident Curl osiguravaju do 90 posto manje lomljenja kose** i pružaju 24-satnu zaštitu od frizza čak i onda kada vlaga u zraku doseže do 90 posto***.
Vrhunski sastojci
Visokokvalitetni hranjivi sastojci nove linije Confident Curl kao što su kokosovo ulje, shea maslac i ekstrakt octa pouzdani su saveznici uz koje kovrčava kosa može zadržati svoj zdrav i njegovan izgled.
Shea maslac hidratizira, zaglađuje i štiti vlasi, ekstrakt octa uravnotežuje pH vrijednost, zaglađuje kutikulu vlasi, smanjuje frizz i ističe definiciju kovrča, dok umirujuća i hidratantna svojstva kokosovog ulja pomažu zaštititi kovrče od gubitka proteina.
Vrijeme za kovrče
Linija Confident Curl rezultat je rada Keuneovog tima znanstvenika čije su nove formule za kovrčavu kosu na tržištu od početka rujna.
Proizvodi iz linije Confident Curl dostupni su samo u odabranim Keune frizerskim salonima.
Keune – duga tradicija inovacije
Keune Haircosmetics najveći je nizozemski proizvođač profesionalnih proizvoda za kosu. Ova obiteljska tradicija koja traje već 100 godina počela je s Janom Keuneom, amsterdamskim ljekarnikom kojega svijet pamti po izumu minivala kakav danas poznajemo. Od tada, Keune je prerastao u multinacionalnu kompaniju, a pritom nije izgubio tradicijske i obiteljske vrijednosti. Prisutan je u više od 89 zemalja svijeta, a obitelj Keune je još uvijek na čelu kompanije.
Svojim inovativnim pristupom, praćenjem trendova, pažljivim osluškivanjem potreba klijenata i korisnika, te iznad svega održivim pristupom proizvodnji koja nije okrutna prema životinjama, izrasli su u najvažnije svjetsko ime kad se radi o kosi. Keune nikad ne testira na životinjama, ima vegansku liniju proizvoda, brine o održivosti, o ljudima i o planetu.
Više informacija o Keune Haircosmetics pronađite na: https://www.keune.com/hr/
Foto: PR