Domaće ‘it’ cure obožavaju ovaj francuski brend i to s razlogom
Domaće ‘it’ cure obožavaju ovaj francuski brend i to s razlogom

Domaće ‘it’ cure obožavaju ovaj
francuski brend i to s razlogom

Kada pričamo o luksuzu, upravo će nam se francuski brendovi prvi pojaviti na pameti. Oni su, bez obzira na kategoriju koja u Francuskoj seže od vina do parfema, sinonim su eleganciju, kvalitetu i sofisticiranost. Brendovi su to koji predstavljaju vrhunac dizajna i inovacije, stvarajući proizvode koji postavljaju standarde u svojim industrijama – ali i šire kolaborirajući s brendovima automobila, dizajnerima interijera pa i restoranima.

Unutar ove bogate tradicije luksuza i prestiža nalaze se i brendovi za njegu kose, a Kerastase se ističe kao jedan od vodećih. A upravo ovaj francuski brend naprosto obožavaju Hrvatice, pa i poznate “it” djevojke.

Paula Sikirić, Klaudija Kelemović, Sonja Dvornik, Luna Valas i Mia Matić samo su neke od poznatih djevojaka koje biraju Kerastase kao ultimativni izbor za njegu kose. Iz toga razloga, ne čudi što su sve stigle u Istru na jednu vrlo posebnu proslavu.

kerastase
kerastase

60 godina kvalitete s daškom luksuza

Kerastase je osnovan 1964. godine u Francuskoj kao dio L’Oréal grupe. Od samih početaka, brend je posvećen stvaranju proizvoda koji kombiniraju znanstvena istraživanja i luksuzne sastojke kako bi pružili vrhunsku njegu kose. Osnovao ga je François Dalle, tadašnji predsjednik L’Oréala, s vizijom da kreira specijalizirane tretmane za kosu koji bi bili dostupni isključivo u frizerskim salonima.

Tijekom godina, Kerastase je postao sinonim za inovaciju i kvalitetu u industriji njege kose. Brend je razvio brojne revolucionarne proizvode i tretmane koji su postali omiljeni među profesionalcima i potrošačima. Kroz suradnju s vodećim znanstvenicima i frizerskim stručnjacima, Kerastase kontinuirano unapređuje svoje formulacije, prilagođavajući ih specifičnim potrebama različitih tipova kose.

Danas, Kerastase je globalno prepoznat i cijenjen brend koji slavi 60. obljetnicu, dostupan je u više od 60 zemalja, u najboljim salonima te stvara zajednicu od oko 150 tisuća frizera. I godinama nakon osnutka, svaki proizvod Kerastasea odražava francusku eleganciju i strast prema ljepoti, čineći ga idealnim izborom za osjetiti dašak luksuza u vlastitom domu.

kerastase

Kerastase druženje u istarskoj idili

Kako bi proslavili veliku godišnjicu, hrvatski Kérastase tim pozvao je probrane prijatelje brenda te svoje ambasadore u luksuzni istarski resort Meneghetti. Tamo su imali priliku uživati u svim osjetilima u zlatnom zalasku sunca, nezaboravnom olfaktivnom iskustvu, kao i gastro delicijama s Michelin* preporukom. Večeru je uljepšala i raznolika povijest brenda koju je predstavio hrvatski tim, od francuskog chica 60-ih sve do modernih, pa i futurističkih trendova.

kerastase

Moderno lice klasika

Povodom 60. obljetnice Kerastase se okreće promjeni kultnog ulja Elixir Ultime – nabolje. Bočica je sada izrađena od recikliranog stakla te dodataka od reciklirane plastike. Također, može se i ponovno napuniti, pa je tako ujedno i ukras koji će još godinama krasiti vaš kupaonski ormarić. Sama formula je rezultat šestogodišnjeg istraživanja razvoja nove generacije ulja za kosu, sa snažnom divljom kamelijom koja se nalazi u glavnoj ulozi. Ovo luksuzno ulje jača i hidrira kosu, pritom sprečavajući pucanje vrhova. Uz to, karakteristično je po svom senzualnom mirisu i činjenici da je godinama obožavan i kao prekonoćna kura za obnovu kose.

Ujedno, Kerastase je predstavio i svoju novu globalnu ambasadoricu, snažnu, ženstvenu i neodoljivu “Kerastase” ženu, glumicu Sydney Sweeney sa zavidno sjajnom plavom kosom.

Ako još uvijek niste isprobali ovaj kultni proizvod brenda Kerastase, možda je upravo ova godina idealna prilika za otkriti ga – a posebno će poslužiti u oporavku kose tijekom ljeta.

Foto: Kerastase

Učitati još
Zatvori