Da su beauty teme postale neizostavan dio naše svakodnevice, dokazuje nam veliki interes kojim iz dana u dan na našem portalu rezultiraju vijesti, trendovi i savjeti iz svijeta ljepote. Ova mega industrija baš nikada ne spava, pa svake sezone dobivamo na tisuće novih proizvoda, beauty tretmana i wellness trendova koji nas mame na isprobavanje. No, jesu li svi zbilja tako obećavajući i koji od njih su doista vrijedni otkrivanja?
JOURNAL BEAUTY DAY POWERED BY PHILIPS SENSEIQ
Na to pitanje odlučile smo početi odgovarati na vlastitom danu ljepote, a prvi u nizu održan je baš jučer, u zagrebačkoj Galeriji Kranjčar na Kaptolu. JOURNAL BEAUTY DAY POWERED BY PHILIPS SENSEIQ tako je postao prva u nizu prilika za upoznavanje s beauty novitetima i inovacijama na našem tržištu, ali i druženje s istinskim make up i skincare entuzijasticama koje o ljepoti vole pričati i pritom nesebično dijele svoje dragocjene savjete.
Najbolji brendovi okupljeni na jednome mjestu
Za brendove koje smo okupile na prvom JOURNAL BEAUTY DAY POWERED BY PHILIPS SENSEIQ komotno možemo reći da su najbolji od najboljih i da će ove sezone imati proizvode i usluge koji su doista vrijedni vaše pažnje, ali i investicije. Svaki od njih u Galeriji Kranjčar imao je svoj beauty corner, a redom su to bili PHILIPS, ARMANI BEAUTY, KIKO MILANO, JANA, THE LAB STORE, MANUELA PICARD, WELLECO, BIOBAZA i K18 HAIR.
Kako smo proveli Journalov prvi beauty dan?
Više o svim novitetima i inovacijama koje su predstavljene na JOURNAL BEAUTY DAY POWERED BY PHILIPS SENSEIQ moći ćete pročitati danas na Journalu, a u međuvremenu vam donosimo foto priču koja najbolje dočarava atmosferu s jučerašnjeg druženja!
JOURNAL BEAUTY DAY POWERED BY PHILIPS SENSEIQ ne bi bio isti bez ukusnih napitaka, slasnih smoothieja i finih poslastica koje su nastale zajedničkim snagama Ivane Barišić iz Nutrilife centra (recepti), cateringa Ivić (realizacija i prezentacija) te tvrtke Vindija, čiji su proizvodi bili sastavni dio istih.
Osvježavajući i zdravi, ukusni ‘z bregov jogurti užitak su i zadovoljstvo u svako doba dana, a isprobali smo i ukusne, zdrave i hranjive Fortia smoothie napitke. Po prvi put mogli smo isprobati i najnovije DAR 100% biljne napitke iz Vindijine obitelji koji su osmišljeni prema jedinstvenoj recepturi te prilagođeni modernim potrošačima koji teže zdravom životnom stilu. Oni dolaze u četiri različita okusa – napitak od neprženih ili blago prženih badema te napitak od zobi i zobi s okusom čokolade – veganski su i ne sadrže dodane šećere i laktozu.
Za kraj, tu su bili i Vindi 100% juicevi, prirodni voćni sokovi proizvedeni od zrelog i probranog voća, i to bez dodataka šećera i konzervansa, koji su odličan izvor vitamina i minerala potrebnih organizmu.
BEAUTY CORNER: PHILIPS LUMEA
BEAUTY CORNER: PHILIPS HAIRCARE
BEAUTY CORNER: PHILIPS SONICARE
ARMANI BEAUTY
KIKO MILANO
THE LAB STORE
WELLECO
JANA
MANUELA PICARD
BIOBAZA
K18HAIR
Još malo atmosfere sa JOURNAL BEAUTY DAY POWERED BY PHILIPS SENSEIQ donosimo u nastavku…
Najljepše trenutke za opuštanje i uživanje u Journal danu ljepote omogućio nam je namještaj brenda Bloc Outdoor. Ono u čemu ovaj brend posebno briljira je kozmopolitski minimalizam, toliko vidljiv u njegovim linijama Cetus, Santa Monica i New York.
Danas, u postpandemijskom svijetu u kojem je sve što smo poznavali do prije dvije godine preokrenuto i redefinirano novim standardima života, Bloc Outdoor je i dalje, u svojoj suštini, iznimno etablirana južnoafrička tvrtka, koja proizvodi i isporučuje visokokvalitetni vanjski namještaj za kućnu i ugostiteljsku te hotelsku industriju.
Kako bi JOURNAL BEAUTY DAY POWERED BY PHILIPS SENSEIQ prošao maksimalno sigurno, pobrinula se tvrtka Asepsoleta sa svojim proizvodima za dezinfekciju ruku. U svakom beauty corneru i na svakom stolu mogli su se naći Asepsoleta dezinficijens i Sensitive vlažne maramice u praktičnom pakiranju. Hrvatski brend vlažnih maramica s 40 godina dugom tradicijom prepoznatljiv je po svom ugodnom mirisu uz koji odrastaju generacije djece i odraslih – bilo da su Asepsoletu koristili u parku, na putovanju ili u školi.
Vrtni Centar IRIS MBM svojim je biljnim dekoracijama dao točku na i elegantnom, minimalističkom interijeru zagrebačke Galerije Kranjčar. Divovske sobne biljke u ukrasnim teglama mamile su pozornost na svakom koraku i postale dio nezaboravnih fotografija s eventa.
U razmjerno toplom rujanskom danu, osvježenje nam je omogućila vinarija Jeruzalem Ormož sa svojim poluslatkim pjenušcem Muškatna penina. Pjenušavo vino Muškatna penina je čest odabir ljubitelja slađih, aromatičnih i trendi pjenušavih vina, a proizvedeno je po charmat postupku iz sorte muškat ottonel.
Kako bi naša koža i kosa uvijek blistale i bile maksimalno hidratizirane izvana, ali i iznutra, nije dovoljan samo pravi serum, hidratantna krema ili ulje za njegu kože. Iznimno je važno piti jako puno vode kroz dan kako bi se naš organizam pročistio, a stanice kože bile hidratizirane iznutra. Za hidraciju organizma na JOURNAL BEAUTY DAY POWERED BY PHILIPS SENSEIQ pobrinula se Jana.
Jana je prirodna mineralna voda koja zahvaljujući jedinstvenoj dubini njenog izvora (800m) te mineralnom sastavu slojeva zemlje kroz koje prolazi, ima posebnu čistoću, besprijekoran mineralni sastav i prepoznatljiv, svilenkast okus. Stoga našem organizmu pruža brojne benefit i hrani nam kožu i kosu iznutra.
Mirisni potpis može učiniti čuda kad se radi o stvaranju željene atmosfere. Tako je JOURNAL BEAUTY DAY POWERED BY PHILIPS SENSEIQ obilježila Durance Eternals linija za dom s najmirisnijim svijećama, difuzorima i parfemima za prostor. Čistoća i elegancija bijele kamelije u prirodnoj mirisnoj svijeći i difuzoru s dragocjenim cvjetnim i ženstvenim notama odjevenim u bijeli mošus pružila nam je osjećaj svježine, a sprej za prostor Malina Rabarbara djelovao je poput mirisa kolača napravljenih od svježeg voća iz vrta.
Miris ružinih latica također nam je uljepšao dan. Osim u svijećama, slatke cvjetne note ruže centifolije, svježe i voćne, koja je poput ode kraljici cvijeća našle su se i u sapunima koji su donijeli dašak luksuza cijelom eventu.
Zahvaljujemo se sponzorima čiji su novi i inovativni beauty proizvodi predstavili prvo izdanje JOURNAL BEAUTY DAY POWERED BY PHILIPS SENSEIQ u najboljem svjetlu: PHILIPS, ARMANI BEAUTY, KIKO MILANO, JANA, THE LAB STORE, MANUELA PICARD, WELLECO, BIOBAZA i K18 HAIR.
Zahvaljujemo se tvrtki VINDIJA, koja je svojim proizvodima sudjelovala u stvaranju zdravih doručaka, smoothieja i snackova.
Zahvaljujemo se IVANI BARIŠIĆ iz NUTRILIFE CENTRA, koja je osmislila recepte WELLECO zdravih doručaka, smoothieja i snackova.
Zahvaljujemo se IVIĆ CATERINGU na realizaciji i prezentaciji WELLECO zdravih doručaka, smoothieja i snackova.
Zahvaljujemo se vinariji JERUZALEM ORMOŽ na osvježavajućim pjenušcima.
Zahvaljujemo se tvrtki JANA na osvježenju u vidu svoje prirodne mineralne vode.
Zahvaljujemo se tvrtki BLOC OUTDOOR na sjedećim garniturama i namještaju koji je upotpunio interijer i eksterijer.
Zahvaljujemo se tvrtki VRTNI CENTAR IRIS MBM na biljnim dekoracijama i ukrasnim detaljima.
Zahvaljujemo se tvrtki DURANCE čiji su mirisni proizvodi uljepšali atmosferu.
Zahvaljujemo se tvrtki ASEPSOLETA koja nam je omogućila proizvode za dezinfekciju.
Zahvaljujemo se GALERIJI KRANJČAR na ustupljenom prostoru za organizaciju i realizaciju eventa.
Zahvaljujemo se AGENCIJI ALERT na uslugama organizacije eventa.
Foto: Tatjana Bukvić, Dino Šertović