

Beauty industrija slovi za jednu od najjačih na svijetu, a trendovi u okviru nje smijenjuju se brzinom svjetlosti. Nekada smo koristili isključivo klasične bronzere, a posljednjih nekoliko godina u fokusu su tekući i kremasti. Koža ih lakše upija i uz njih se postiže vidno prirodniji izgled.
Američki brend Benefit Cosmetics pridružio se trendu i lansirao svoj viralni Hoola bronzer u kremastoj verziji. Ovo je jedan od njihovih bestseller proizvoda, a na tržištu postoji od davne 2001. godine (millenials know!). Nova formula proizvedena je u pet različitih nijansi, a nanosi se vrlo lako i traje cijeli dan. Ako ste koristili OG Hoola bronzer vrijeme je za novu, kremastu verziju – Hoola Wave.
Viralni Hoola bronzer u novoj formuli
Umjesto izbacivanja sasvim novog proizvoda, velike beauty kuće odlučuju se za nove formule već postojanih, s obzirom na to da su kupci već upoznati s njima. Sličnu stvar napravio je i tim brenda Refy Beauty, kada je nedavno predstavio novu formulu svog viralnog gela za obrve.
Na ovaj način su već u startu dobili pažnju korisnika brenda, kao i onih koji su prvobitan Hoola bronzer koristili godinama unazad. Kremasta verzija pruža prirodniji izgled i lakše se blenda, a kupci mogu odabrati jednu od pet nijansi koje su dostupne. Preporučuje se da proizvod nanosite prstima, kako bi se prirodno stopio s vašim tenom. Toplina naše kože ga ravnomjerno rastapa, dok sa četkicom to nije slučaj. Ali, ako ste makeup eskpert – bilo koja tehnika za vas nije izazov.
Double the bronze
Na društvenim mrežama Benefit Cosmetics brenda korisnici uspoređuju osnovnu i novu formulu, a neki predlažu da kombinirate oba proizvoda. Na taj način intezivirate efekt bronzera, dok spajate kremastu i klasičnu formulu. Naravno, prvo se nanosi kremasta varijanta, a efekt intezivirate bronzerom u kamenu. Ide ljeto, a bronzera nikad dosta. Tako da – double it up!
*Tekst je preuzet s Journal.rs.
Foto: Instagram / @benefitcosmetics