Krajem srpnja, mnogima omiljeni high street dućan H&M najavio je kako se uoči početka jesenske sezone sprema na lansiranje nove i sveobuhvatne kolekcije parfema, koja se sastoji od čak 25 različitih ženskih i unisex mirisa.
Ona je 16. kolovoza i službeno ugledala svjetlo dana, u H&M-ovoj online trgovini, kao i u fizičkim H&M trgovinama na svih 47 tržišta na kojima ovaj švedski modni lanac posluje. H&M Beauty asortiman tako je podebljan s ‘Wardrobe of fragrances’ kolekcijom, koja je već na prvi pogled jednostavno neodoljiva, a atraktivne staklene bočice u raznim pastelnim i zagasitim nijansama pozivaju na isprobavanje čarobnih mirisa koje iznutra kriju.
Ovo je velik iskorak za H&M i po pitanju toga da je brend na ovim parfemima surađivao s jednom od vodećih svjetskih parfemskih kuća Givaudan i po prvi puta lansirao jednu tako široku kolekciju mirisa u kojoj će se pronaći baš svatko. 25 parfema podijeljeno je u tri različite grupe.
Osim H&M-ovog in-house tima, na parfemima su radili parfumeri Olivier Pescheux (nos poznat po Dior i Diptyque parfemima, između ostalih) i Nisrine Grillié iz Givaudana, koji su usprkos pristupačnoj cijeni H&M-ovih parfema veliki naglasak odlučili staviti na same sastojke, brinući o njihovoj kvaliteti.
H&M parfemi u tri grupe
Prva grupa parfema zove se Singles i sastoji se od njih 10 koji su bazirani na samo jednoj mirisnoj noti, kao što su vanilija ili čokolada. Druga grupa parfema je Reveries i također sadrži 10 parfema koji donose mješavine više sastojaka – oni se pojavljuju u dvije varijante, Eau de Toilette i Body Mist. Treća kolekcija je Essences i u njoj se može pronaći pet nijansiranih i kompleksnijih parfema, izgrađenih oko ključnog sastojka najveće kvalitete, kao što su sandalovina, pačuli, ruža… Essences parfemi dostupni su kao Eau de Parfum i roll-on parfemska ulja. Cijelu kolekciju, čije se cijene kreću od 4.99 eura do 24.99 eura, pogledati možete ovdje.
Foto: H&M