Donosimo priču o skincare brendu koji svoju ogromnu popularnost duguje društvenim mrežama
Donosimo priču o skincare brendu koji svoju ogromnu popularnost duguje društvenim mrežama

Donosimo priču o skincare brendu koji svoju ogromnu popularnost duguje društvenim mrežama

Journal tim uvijek je u potrazi za novim skincare i makeup proizvodima, no vrijeme je da malo proširimo naše beauty vidike. Zato vam predstavljamo novu mini rubriku u kojoj ćemo vas detaljnije upoznati s pričama i sadržajem raznih beauty brendova, od onih planetarno popularnih do onih manje poznatih. Provesti ćemo vas kroz inovativne i inspirativne proizvode brendova te pružiti detaljan uvid u njihovu priču. Dopustite nam da vas povedemo na putovanje otkrivanja i istraživanja, jer ljepota nije samo u proizvodima koje koristimo, već i u pričama koje stoje iza njih.

Brend Glow Recipe, počeo je 2014. kao startup sa sjedištem u New Yorku. Privukao je pozornost beauty entuzijasta i skincare influencera svojim maskama za lice, hidratantnim kremama, serumima, proizvodima za čišćenje lica, tonerima i balzamima za usne. Osmišljen kako bi postigao mladenački sjaj, svaki je proizvod napravljen od ekstrakta voća poput lubenice, šljive ili avokada i prožet sastojcima poput retinola, hijaluronske kiseline i nježnih kemijskih pilinga.

Postulati ovog skincare brend ukorijenjeni su u korejskim filozofijama njege kože, a razvija inovativne formule koje spajaju voće bogato antioksidansima s nježnim, ali snažnim aktivnim tvarima za učinkovite rezultate koji daju najzdraviju i najsjajniju kožu. Brend objavljuje sve popise sastojaka za potpunu transparentnost, a svi proizvodi su uvijek čisti, veganski i cruelty free s certifikatom Leaping Bunny. Brend postavlja realna očekivanja u pogledu ljepote. Obvezuje se da nikada neće koristiti riječi bez pora, savršena, bez starenja ili besprijekorna jer to nisu realni ciljevi kože.

Obećajemo da ćemo uvijek slaviti i pokazati pravu, neretuširanu kožu, jer prava koža je lijepa koža. – Glow Recipe

 

Bestselling proizvodi

Osnivačice Christine Chang i Sarah Lee započele su kao tvrtka za e-trgovina za postojeću korejsku kozmetiku. Christine i Sarah odabirale bi najbolje cruelty free proizvode i prodavale ih na svojoj web stranici. 2015. godine pojavile su se u ABC-jevom reality showu Shark Tank i dobili – ali su na kraju odbile – investiciju od 425.000 dolara.

U proljeće 2017. Glow Recipe predstavio je vlastitu liniju proizvoda. Prve ponude, proizvod za čišćenje lica od borovnice i maska ​​za spavanje od lubenice, odmah su postali jedni od najpopularnijih proizvoda u Sephori. “Maska dolazi u teglici koja je u obliku kockice leda koja se topi, što je počast našim bakama i ohlađenoj lubenici”, otkrila je Christine jednom prilikom. Proizvod, koji je isprva stvorio listu čekanja od više od pet tisuća ljudi, još uvijek je bestseler, doduše s novom formulom i nazivom – Glow Recipe Watermelon Glow AHA Night Treatment.

It went viral

Velik dio uspjeha brenda pripisuje se snažnoj zajednici koju je izgradio na internetu. Tako su na TikToku postali viralni i proizvodi Watermelon Glow Niacinamide Dew Drops i Watermelon Glow PHA+BHA Pore-Tight Toner. Sve je počelo kada je Stephanie Valentine, a.k.a. Glamzilla, objavila na TikToku svoju rutinu njege kože. U njemu je beauty blogerica pohvalila sjajne učinke Watermelon Glow Pore-Tight Tonera i Watermelon Glow Niacinamide Dew Drops, kasnije nazvanih Dewy Duo. Zatim je još jedna poznata tiktokerica Mikayla Nogueira samo nekoliko dana kasnije podijelila svoje tajne za njegu kože s istim proizvodima.

Samo četiri dana nakon Mikayline objave, Glow Recipe zabilježio je skok od 600% u dnevnoj izravnoj prodaji potrošaču. Porast je također zabilježen kod globalnih maloprodajnih partnera, uključujući Sephoru, Meccu i Cult Beauty.

Foto: Instagram (@glowrecipe)

Učitati još
Zatvori