Brendovi influencera i celebritija zadnjih godina profilirali su se kao jedni od najprofitabilnijih na tržištu. Kombinacija odličnih proizvoda i masovnog utjecaja koji influenceri i slavni ljudi imaju na svoje pratitelje dobitna je kombinacija. Jednom kada influenceri i celebritiji kreiraju vlastiti brend, oni su zakoračili na tržište personaliziranih brendova. Personalizirani brendovi najčešće su sporog rasta, ali status taj proces ubrzava. Upravo zbog toga ne čudi činjenica da je veliki broj personaliziranih brendova uspješan već u prvoj godini poslovanja.
Samo neki od brendova koji su se popeli na vrh tržišta i pomeli gotovo svu konkurenciju su: Fenty Beauty – brend pjevačice Rihanne, Huda Beauty – brend influencerice i vizažistice Hude Kattan, Rhode Skin – brend modela Hailey Bieber, SKKN – brend reality zvijezde Kim Kardashian, Gisou – brend influencerice Negin Mirsalehi. Industrija prema kojoj gotovo svi gravitiraju je beauty industrija, a ta činjenica ne čudi s obzirom da je upravo ona i najviše profitabilna.
Proizvodi na bazi meda koji maksimalno njeguju vašu kosu
Jedan od personaliziranih brendova čiju priču pratimo već neko vrijeme je i Gisou, brend nizozemske influencerice Negin Mirsalehi. Gisou je osnovan 2013., a već u svojoj prvoj godini postojanja ostvario je promet od 3 milijuna dolara, ta činjenica ne čudi s obzirom da se radi o visokokvalitetnim proizvodima koje svaka djevojka želi u svojoj kozmetičkoj torbici.
Sama priča brenda vodi nas u pčelinji vrt u kojem otac od Negin uzgaja pčele gotovo cijeli svoj život. To je zanat koji se prenosi već šestu generaciju za redom u obitelji, a Negin je blagodati meda odlučila pretvoriti u magičan proizvod koji je podijelila sa svijetom. Naime, njena majka je frizerka te je cijeli život razvijala formulu ulja za kosu na bazi meda koje će njenim kćerima hidratizirati kosu i dati joj sjaj. Nakon godina isprobavanja napokon je razvila savršeno ulje za kosu koje je postalo obiteljska tajna. Negin je ovu tajnu odlučila podijeliti s djevojkama diljem svijeta kako bi svatko mogao probati ovaj magičan proizvod – i tako je nastao Gisou.
Linija proizvoda u kojoj ćete zasigurno pronaći nešto za sebe.
Iako je priča krenula s uljem za kosu, linija proizvoda se kroz godine sve više razvijala te sada postoji cijeli asortiman proizvoda za njegu kose i kože, a tajni sastojak je med. Upravo med je sastojak koji vašoj kosi daje sjaj i njeguje ju. Gisou proizvodi cjenovno se nalaze na skupljem spektru, međutim prednost kod ovih proizvoda je to što zaista traju pravu malu vječnost i ako zbilja držite do njege vlastite kose vrijedi uložiti u njih. Nas je oduševilo Honey Infused ulje za kosu, koje je ujedno i bestseller. Ako ste na prvu skeptični i ne želite uložiti velike novce u novi proizvod, ne strepite! Gisou nudi i mini verzije proizvoda po znatno nižim cijenama. Možete ih naručili online na službenom Gisou web shopu, a također postoje i razni promo paketi u kojima možete isprobati više proizvoda odjednom.
Foto: Instagram, Gisou