Za mnoge jedna od najvažnijih informacija koju traže na poleđini pakiranja svojih beauty proizvoda svakako je oznaka cruelty free. Garnier je jedan od najvećih, najglobalnijih brendova koje je Cruelty Free International odobrio u okviru programa Leaping Bunny, stoga je ova potvrda veliki korak, ne samo za Garnier, već i za industriju ljepote u cjelini.
Michelle Thev, Cruelty Free International CEO naglasila je: „Garnier je globalni brend poznat svima nama. Bilo je potrebno više mjeseci, ali je marljivo pregledao svakog dobavljača i istražio njegove izvore i potpuno smo uvjereni u rezultate i pridržavanje CFI standarda.”
Leaping Bunny program zahtijeva od brendova da forenzički istraže svoj cijeli opskrbni lanac, uključujući sve sirovine i pojedinačne sastojke, za sve potencijalne slučajeve testiranja na životinjama. Odobrenje se mora dati za sve gotove proizvode brenda – pojedinačni proizvodi ili artikli ne mogu se odobriti zasebno.
“Potrošači mogu kupiti Garnier proizvode s potpunim povjerenjem”
Za Garnier je ovo bio slučaj osiguravanja deklaracije od više od 500 dobavljača, koji nabavljaju više od 3.000 različitih sastojaka, iz cijelog svijeta. Mnogo mjeseci Garnier i Cruelty Free International su radili zajedno kako bi osigurali ove dokaze i osigurali da svaki proizvod u Garnierovom globalnom portfelju može službeno prikazivati logo Cruelty Free International Leaping Bunny – univerzalno priznatu oznaku bez testiranja na životinjama. Ovaj strogi proces osigurava da potrošači mogu kupiti Garnier proizvode s potpunim povjerenjem, znajući da ispunjavaju stroge kriterije Leaping Bunny-a.
Adrien Koskas, predsjednik globalnog brenda Garnier, rekao je: „Garnier je od 1989. godine posvećen svijetu bez testiranja na životinjama. Službeno odobrenje od strane Cruelty Free International u okviru programa Leaping Bunny je prava prekretnica i uvijek je bio važan dio naše Green Beauty misije. Danas Garnier poduzima još jedan zeleni korak prema tome da postane potpuno predan, istinski održiv, transparentan brend koji svima nama pruža zelenu ljepotu.”
Žele pozitivan utjecaj na okoliš
Godine 2020., Garnier je najavio svoju inicijativu Green Beauty, kao cjeloviti pristup održivosti i predanosti vrijednostima koje se zalažu za okoliš. Green Beauty strategija radi na transformaciji i unapređenju pristupa ljepoti, koja ima pozitivan utjecaj na okoliš. Ovaj proces podrazumijeva edukaciju mladih naraštaja i podizanje svijesti o društveno odgovornim navikama poput recikliranja i razvrstavanja otpada. Green Beauty misija je da ove zelene navike zažive i da svojim doprinosom naprave promjenu koja će imati pozitivan utjecaj na naš planet, kao i da inspirira sve druge velike tvrtke da slijede naš primjer.
Foto: PR, Pexels