Fenty carstvo se širi: Hoće li Rihanna pokoriti industriju novim brendom?
Fenty carstvo se širi: Hoće li Rihanna pokoriti industriju novim brendom?

Fenty carstvo se širi: Hoće li Rihanna
pokoriti industriju novim brendom?

Nakon Beyonce i njezinog brenda za kosu CÉCRED, Rihanna je najavila novi dodatak njezinoj Fenty obitelji – Fenty Hair, pa ćemo tako uskoro uz makeup, skincare i parfeme moći uživati i u proizvodima za njegu i stiliziranje kose. Rihanna je na Instagramu podijelila vijest da se njezino carstvo ljepote širi na njegu kose, a u videu kampanje koji prikazuje različite tipove i teksture kose osnivačica brenda Fenty Beauty daje obožavateljima da zavire u najnoviju liniju proizvoda.

Fenty Hair

Rihanna je objasnila da će se Fenty Hair usredotočiti na reparativne formule koje djeluju na sve tipove kose.

“Znate koliko mi je važna transformacija kose”, nastavila je. “Imala sam gotovo sve teksture, boje, duljine, od kovrča do pletenica do prirodnih — tako da lansiram fleksibilnu liniju proizvoda za ne samo svaki tip kose, već je svaki pojedini proizvod osmišljen za jačanje i obnavljanje svih vrsta kose, što nam uistinu treba! Vrijeme je da se zaigramo i ojačamo svaki stil.”

Pjevačica je tijekom svoje karijere imala nekoliko transformacija frizure, a posljednjih mjeseci eksperimentira s drugačijim izgledima. Sada znamo i zašto.

Celebrity brendovi za njegu kose

Unazad nekoliko godina poznate osobe osnivaju vlastite brendove, a kada se radi o brendovima za njegu kose sviđa nam se to što su gotovo svi usmjereni prema prirodnim sastojcima i specijalizirani za njegu prirodne kose. Beyonce je svoj hair brend bazirala na osobnom iskustvu, ali osim kovrčave kose, Cécred proizvodi namijenjeni su svim teksturama i stanjima kose. Glumica Jennifer Aniston osnovala je LolaVie brend koji koristi esenciju bambusa u svojim proizvodima kao alternativu vodi. Brend Pattern je osnovala glumica Tracee Ellis Ross, kojoj je cilj bio prigrliti prirodnu teksturu kose, a nudi posebne kategorije proizvoda za kovrčavu kosu, baš kao i Fenty Hair proizvodi. Hoće li Rihanna uspjeti nadmašiti sve do sad lansirane proizvode za njegu kose i postaviti svoj brend kao vodeći, kao što je to bio slučaj s Fenty Skin i Fenty Beauty proizvodima, ostaje nam da vidimo.

Fenty Hair linija za njegu kose bit će dostupna 10. lipnja.

Foto: Profimedia, Instagram (@fentyhair), Fenty Hair

Učitati još
Zatvori