Donosimo priču o najuspješnijem celebrity brendu. U prvih 40 dana zaradio je 100 milijuna dolara
Donosimo priču o najuspješnijem celebrity brendu. U prvih 40 dana zaradio je 100 milijuna dolara

Donosimo priču o najuspješnijem celebrity brendu. U prvih 40 dana zaradio je 100 milijuna dolara

Journal tim uvijek je u potrazi za novim skincare i makeup proizvodima, no vrijeme je da malo proširimo naše beauty vidike. Zato vam predstavljamo novu mini rubriku u kojoj ćemo vas detaljnije upoznati s pričama i sadržajem raznih beauty brendova, od onih planetarno popularnih do onih manje poznatih. Provesti ćemo vas kroz inovativne i inspirativne proizvode brendova te pružiti detaljan uvid u njihovu priču. Dopustite nam da vas povedemo na putovanje otkrivanja i istraživanja, jer ljepota nije samo u proizvodima koje koristimo, već i u pričama koje stoje iza njih.

Fenty Beauty brend osnovan je 8. rujna 2017. godine. Ikona pop glazbe Rihanna stvorila je vlastiti brend “kako bi žene diljem svijeta bile uključene”, usredotočujući se na širok raspon tonova kože koje je tradicionalno teško uskladiti, razvijajući formule koje rade za sve tipove kože i precizno određujući univerzalne nijanse. Njezina je vizija, prije svega, bila inspirirati. Rihanna je provela godine usavršavajući svoju tehniku ​​šminkanja, testirajući je iza pozornice, na pozornici i u stvarnom životu. Prvi proizvod ovog brenda postao je popularan zbog svoje široke inkluzivnosti za različite tonove kože, a radi se Pro Filt’R puderu čije je izvorno lansiranje uključivalo 40 nijansi, a od tada je prošireno na 50.

Šminka je tu da se s njom zabavite. Nikada ne bi trebala stvarati pritisak. Nikada ne bi trebala djelovati uniformirano. Slobodno riskirajte i usudite se učiniti nešto novo ili drugačije. – Rihanna

Fenty Beauty

Inkluzivnost

Rihanna definitivno prednjači svojom neustrašivom reinvencijom, oživljavajući jedinstvenu viziju ljepote koja je ženstvena i oštra, individualna i inkluzivna, i uvijek ostavlja beauty entuzijaste diljem svijeta zainteresiranima. Od dizajna ambalaže do razvoja formule i nijanse, ona je duboko uključena u svaki aspekt stvaranja brenda, i uvijek će biti.

Upravo zbog svoje inkluzivnosti odnosno pružanja raznolikog raspona nijansi koje odgovaraju širokom rasponu tonova kože, Fenty Beauty postao je omiljen među beauty entuzijastima i vizažistima. Ovaj napredni pristup, uz snažnu marketinšku strategiju robne marke, doveo je do toga da Fenty generira nevjerojatnih 100 milijuna dolara samo u prvih 40 dana postojanja. Prvo globalno lansiranje ljepote u povijesti, Fenty Beauty by Rihanna premijerno je predstavljeno istovremeno online i u 1620 trgovina u više od 17 zemalja.

Nevjerojatan uspjeh

Upravo zbog svoje inkluzivnosti odnosno pružanja raznolikog raspona nijansi koje odgovaraju širokom rasponu tonova kože, Fenty Beauty postao je omiljen među beauty entuzijastima i vizažistima. Ovaj napredni pristup, uz snažnu marketinšku strategiju robne marke, doveo je do toga da Fenty generira nevjerojatnih 100 milijuna dolara samo u prvih 40 dana postojanja.

Fenty carstvo

Rihanna se naravno nije zaustavila samo na makeupu, pa smo tako u ovih sedam godina svjedočili proširenju brenda s dodacima – Fenty Skin, Fenty Fragrance i najnoviji Fenty Hair. Kako popularnost brenda ne jenjava, a proizvodi nižu brojne pozitivne recenzije, veselimo se vidjeti što je Rihanna isplanirala za nas.

U nastavku donosimo popis najprodavanijih proizvoda popularnog brenda.

Foto: Instagram (@fentybeauty), Fenty Beauty

Učitati još
Zatvori