Vjeruj u ljubav, vjeruj u Božić, #vjerujusebe. Tako ove godine glasi Erste Group božićna kampanja koja će se odvijati u pet država. Erste Group ovih blagdana prvi put u povijesti pokreće takvu međunarodnu internetsku kampanju. S motom grupe #vjerujusebe u središtu, kampanja se odlikuje izvanrednom produkcijom koja zna kako pobuditi osjećaje u božićno vrijeme. Osim u Austriji, reklamni spot prikazivat će se u Hrvatskoj, Mađarskoj, Rumunjskoj i Srbiji. Glavni lik cijele priče je preslatki ježić, a uvevši slogan #vjerujusebe prošle godine, Erste Group počeo je graditi zajednički identitet brenda za sve svoje banke u sedam država srednje i istočne Europe. U nastavku pročitajte više.
Božićna priča Erste Group
Martin Radjaby-Rasset, voditelj upravljanja brendom Grupe dočarao je priču o ježiću kojem njegove bodlje otežavaju život, a simbolika toga je da je svatko od nas iskusio barem jednom takve trenutke i osjećaje. Dirljivi video #vjerujusebe zasniva se na temeljnim vrijednostima Erste Group i pretvara ih u slatku božićnu priču koja će raznježiti svakoga. Kampanja, koja se provodi ekskluzivno na Facebooku, nadovezuje se upravo na tu temu, snažno se obraćajući osjećajima gledatelja u predbožićnim tjednima. Božićno vrijeme vrijeme je ljubavi. Vrijeme kada ljudi osjećaju potrebu biti s obitelji i prijateljima. No nemaju svi tu priliku za Božić. Zato je još važnije vjerovati ne samo u sebe, već i u druge. Kad se naoružamo tim vjerovanjem, nijedna prepreka nije preteška i nijedan put nije nemoguć.
Topla priča o preslatkom ježiću
Biti „novi klinac“ u grupi zna biti teško. Ježić Henry mogao bi vam reći ponešto o tome. Njegov prvi dan u šumskoj školi već se pokazuje teškim. Iako bi volio upoznati svoje nove razredne kolege, nešto mu pritom uvijek smeta: njegove bodlje. Ježić se stalno iznova trudi uklopiti i igrati se s drugim životinjama. Ali njegovi razredne kolege boje se da bi ih njegove bodlje mogle ozlijediti. Vrijeme prolazi i Božić stiže, a Henry primjećuje da njegovi razredni kolege šapuću i hihoću se iza njegovih leđa. Kad ježić potišteno iziđe iz škole, njegovi razredni kolege iznenade ga darom koji su sami smislili. Henryju se on isprva doima kao šala, no ubrzo postaje dar za kojim je žudio sve ovo vrijeme: prijateljstvo.
Kako bismo osigurali optimalnu vidljivost, prikazivanje na Facebooku nije prepušteno slučaju. Stephan Gustav Götz iz digitalne agencije MediaBrothers istaknuo je kako Erste Group optimalno koristi zajedničku strukturu i objedinjuje resurse svojih zajednica kroz crossposting u pet država. Osim toga, nova značajka Premieres iskorištena je za pretvaranje premijere spota na Facebooku u događaj uživo.
Naručitelj | Erste Group Bank AG Martin Radjaby-Rasset Daniel Ratzenböck Juraj Flimel | Produkcija | Passion Animation Studios |
Agencija | Jung von Matt/DONAU | Direktor | Kyra Buschor i Constantin Paeplow |
Direktor kupaca | Benedikt Nussbaumer | Izvršni producent | Debbie Crosscup |
Viši voditelj kupaca | Katharina Höller | Medijska agencija | Wavemaker, Katharina Merkle |
Kreativni direktor | Mike Nagy / Andreas Putz | Društvene mreže | MediaBrothers, Stephan Götz |
Autor tekstova | Eva Zefferer / Karin Uebelbacher / Andreas Putz | Glazba | Mcasso |
Umjetnički direktor | Mike Nagy / Eva Zefferer | Skladatelj i glazbeni producent | Mike Connaris @ Mcasso |
Foto: Unsplash, YouTube