Prije manje od dvije godine, na europsku beauty scenu stigao je američki beauty brend s reputacijom jednog od najboljih skincare brendova danas – Drunk Elephant. Bila je to vijest koja je oduševila mnoge ljubitelje beauty proizvoda. Iza brenda koji je u nekoliko godina osvojio svijet krije se lifestyle pristup, a glavna ideja vodilja njegove osnivačice Tiffany Masterson bila je stvoriti proizvode za njegu kože s provjereno dobrim sastojcima. Na listi sastojaka Drunk Elephant proizvoda tako nikad neće naći jedan od “6 loših sastojaka” u svijetu skincare: esencijalna ulja, alkohole koji isušuju kožu, silikone, parfeme, SLS i chemical screens.
Osim po svojem pristupu kreiranju samih proizvoda i njihovom marketingu, Drunk Elephant poznat je i po svom logu koji je, kako kaže osnivačica, nacrtala u trenutku, bez puno opterećenja i razmišljanja. Jedan od najpoznatijih proizvoda iz linije je zasigurno Lala Retro Whipped Cream. Krema je osvojila mnogo nagrada, a čak je tri godine za redom nagrađena prestižnom Allure nagradom.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.Objavu dijeli Drunk Elephant (@drunkelephant)
Nova Drunk Elephant linija
Prije nekoliko tjedana, beauty brend Drunk Elephant najavio je novu liniju posvećenu proizvodima za kosu. Zapakirane u prepoznatljivu ambalažu koja kombinra bijelo s akcentima u veselim bojama, nova linija donosi
šampon, sprej protiv petljanja kose, regenerator i piling. Drunk Elephant proizvodi za njegu kose kreirani su u s poznatim fizerom Chrisom McMillanom koji je zaslužan za frizuru Jennifer Aniston, nose clean predznak i ne sadrže sastojke životinjskog podrijetla.
Cijene proizvoda kreću se od 17 do 30 funti, a uskoro ćete ih moći naručiti preko britanskog online shopa Cult Beauty koji dostavlja u Hrvatsku.
Tekst: Lea Jajaš
Photo: Instagram