U srcu Slavonije, okružen nepreglednim poljima i mirom prirode, hotel Materra postao je pozornica drugog Luxury Nature Escape Weekend eventa, pod nazivom “Experience Divote in Real Life”. Ovaj jedinstveni događaj ponovno je oživio vezu između Hrvatske i Koreje, spajajući goste iz oba svijeta kroz prijateljstvo, harmoniju, wellness i ljepotu čiste korejske kozmetike.
Josipa Pipunić, osnivačica Divote Cosmetics, web shopa specijaliziranog za čistu korejsku kozmetiku, i Kate Namgung, osnivačica korejskog brenda kozmetike Beigic, okupile su ljubitelje kozmetike, predstavnike medija i poslovnog svijeta u hotelu Materra kako bi zajedno proslavili harmoniju prirodne ljepote, kulture i prijateljstva.
Divote Cosmetics je više od prilike za zaradu
U opuštenom razgovoru u hotelskom baru, Josipa i Kate su podijelile svoje inspirativne priče o pokretanju brendova i jedinstvenom prijateljstvu koje ih veže. Kroz osobne anegdote i iskustva, dočarale su filozofiju “clean beauty” pokreta i posvećenost kojoj ovi brendovi teže. Pridružila im se i Min-Young, zaštitno lice Divote Cosmetics, koja savršeno utjelovljuje filozofiju brenda te je, zajedno s Josipom, podijelila inspirativnu priču o njihovom prijateljstvu.
Na kraju ovog razgovora, Kate je na lijep i jednostavan način zaključila o Josipi i brendu Divote: “Ona doista pokušava povezati korejsku i hrvatsku kulturu, što zaista cijenim… Poznajem mnogo ljudi u svijetu njege kože koji se ovime bave jer vide priliku za zaradu, ali Jo gradi nešto puno dublje. Ona stvara povezanost i gradi prijateljstva jer je istinski predana, i zbog toga u potpunosti podržavam Divote.”
Putovanje Kroz Svijet “Materra Divote”
Gosti su potom krenuli na “putovanje” kroz svijet Divote i Beigic proizvoda. U luksuznom spa centru, uz stručne savjete Josipe i Kate, imali su priliku isprobati Beigic liniju, uživajući u trenutku opuštanja i njege. Uz korejsko-hrvatske delicije koje je pripremio chef korejske ambasade, Cheolhui Lee, poslužen je i posebno kreiran korejski koktel A-reum (Hangul: 아름) koji je gostima pružio nezaboravno iskustvo spoja slavonskih i korejskih okusa.
Uzvanici – njih oko 40 iz svijeta medija i poslovnog sektora – svjedočili su filozofiji brendova kroz personalizirani pristup, otkrivajući kako Divote i Beigic kroz prijateljstvo i business njeguju jedinstvene veze između dviju kultura.
Foto: PR