Diptyque je svakako jedan od najpoznatijih svjetskih mirisnih brendova. Kada je riječ o unikatnim parfemima ili svijećama, nalazi se pri samom vrhu popisa najpoželjnijih. Njihovi istovremeno neobični i sofisticirani mirisi razlog su zbog kojeg im se njihovi vjerni kupci uvijek vraćaju.
Ovog proljeća lansiraju novu mirisnu liniju Le Jardin des Hesperides u čijem su fokusu citrusi, a sastoji se od unisex parfema, mirisa za kosu, gela za ruke i tijelo.
Diptyque Le Jardin des Hesperides
Putovanje na koje nas ovog ljeta Diptyque vodi, mitski je raj, srce mediterana, mjesto rezervirano za bogove u nimfe. U vrt Hesperida. Za vizualni dio ove priče, Diptyque je zadužio artistički duo Carnovsky, koji je svojim ilustracijama pokušao vizualizirati Eau des Sens, miris koji posve zbunjuje osjetila. Nos iza linije je Olivier Pescheux.
Eksplozivne, stimulirajuće note mirisa Eau des Sens, ukomponirane su u kapljice za kosu, a obogaćene uljem kamelije za zaštitu i njegu kose. Mirisni gel za ruke i tijelo postaje pjena, koja iznenađuje i odušavljava. Kombinacija cvijeta naranče i gorke naranče, te gorkaste note bobica smreke i pačuli, čine ove proizvode neočekivano privlačnima.
Sve navedene proizvode možete naći u zagrebačkom Modus Design shopu u Tkalčićevoj 48 ili na stranici www.modusdesignshop.com.